Hei
Er ny her i dag og ser at det finnes mange kloke hoder her inne som forhåpentligvis kan hjelpe meg litt i gang:) Kort fortalt: Startvekt 01.mars 78,4 kg, målet er 64 kg
Har vært i ketose nå i snart tre uker (spist pulver med lite karb samt spist egg, kjøtt eller fisk samt litt ost hver dag i de tre ukene)
Drikker mye vann og trener 3 ganger i uken.
Har tatt av ca 5 kg. Nå er det slik at det begynner å bli kostbart å spise pulver, samt at jeg savner spesielt grønnsaker og frukt...:hungry:
Når det gjelder filosofi for mitt framtidige kosthold så tror jeg at jeg synes det blir for strengt med ren Atkins (har ikke lest boken, bare fått inntrykk av det gjennom forumet her..)Jeg trenger et jeg kan leve og trives med. Og for å trives trenger jeg iallefall grønnsaker, frukt og grovt brød.
Finns det noen her som kan hjelpe meg "i gang" nå ?
Kommer til å holde meg i ketose i 1 uke til, så MÅ jeg begynne å spise noe, men HVA, hvor mye og HVOR lenge har jeg ikke peiling på......
Er takknemlig for alle kloke svar :)
Og målet er selvfølgelig videre vektnedgang..
Er ingenting i veien for å spise frukt og grovt brød på Atkins... Sammenblander du Atkins induksjon med Atkins vedlikehold? Atkins vedlikehold er jo den delen av dietten som skal vare livet ut, og den det bør være fokus på.
Atkins induksjon= De første to strenge ukene
Atkins vedlikehold= Rimelig likt Fedon sitt kosthold.....
Hei.
Jeg er like grønn som deg, men lurer på hvordan pulver du spiser?er d sånn shake? i såfall hvor får man tak i det?
Jeg skal begynne på denne dietten nå men synes det er mye man ikke kan spise...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.