< Tilbake til oversikten

Får operasjon, - men må ned mer først

leyla73 sa for siden:

Har vært å prata med en kirurg på sykehuset i dag. :D

Han sa at jeg kan få operasjon en gang utpå høsten. Men, jeg må ned massse før den tid. Jeg bør komme godt under 80 kg før han sier "go". Det vil vel si ca. 15 kg om ikke mer...

• og så jeg som står BOM stille for tiden..!

Men, nå har jeg et mål i sikte og kanskje jeg får til litt mere trim og sånt med det til motivasjon.

lokkebiff sa for siden:

Ååååh, for en gulrot (eh... lavkarbo-gulrot selvfølgelig :lol: )

Lykke til!!! :heia:

leyla73 sa for siden:

He-he-he
:lol:
Ja, selvføøølgelig! ;)

Takk, forresten! Dette SKAL jeg få til! :)

Fungirl sa for siden:

Dette klarer du, den lavkarbo:lol: gulrota gir du ikke fra deg ;)

Susanne sa for siden:

Hvilken operasjon? Du mener vel ikke slankeoperasjon??
Nei, du mener nok noe annet, for du ville vel ikke tatt slankeoperasjon når du kommer deg under 80 kg sånn som legen ønsket??
Klem :)

leyla73 sa for siden:

Glemte helt å fortelle hva slags operasjon, jeg... Det er snakk om buk-plastikk ;)

Det er sånn at jeg har et ganske stort "overheng" etter svangerskapet for 6 år siden som jeg så gjerne vil ha bort... Selv om jeg bruker badedrakt og truser som dekker over "henget", så ser man det gjennom klærne...

Sisla sa for siden:

For en gladmelding - gratulerer :)
Min erfaring er at trening setter dobbel fart på vektnedgangen, og det er ikke alltid så mye som skal til. Det viktigste er at du finner noe du liker og følger opp regelmessig, helst hver dag.
Jeg syklet og gikk istedet for å ta bilen.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.