hei!
nå har jeg begynt å legge inn maten jeg spiser på diett.no men hvordan var det med fordelinga proteiner , fett osv.... karbene skal jo ligge på 15 så de er greie. men resten??
tar ett siste forsøk nå uten kunstig søtning,tomater, fløte,ost og rømme.... og ikke minst uten brus!
drikker fort oppimot 4liter vann pr dag (om ikke mer av og til....) drikker masse hele dagen for er så tørr luft på jobben. og før jeg kommer hit har jeg drukket en liter...
kan man forresten ha soyamelk el tilsvarende istedenfor fløte? (tenker da på i sauser)
takk for tips.. for det var noen igår som sa at diett.no var bedre enn matpådata.no men da vet jeg ikke! er det veldig store feil da?? slik at de utgjør en stor forskjell???
Den er bedre enn mat på data (syns jeg i allefall), men det blir ganske mye feil likevel.. Enkelte dager fikk jeg 20 gr mer protein enn det egentlig skulle være, og da ble jo hele regnestykket feil når jeg skulle se på energiprosentfordeling :ja:
Diett.no er veldig grei å bruke for å få en oversikt over hva man har spist, bare man ikke stoler blindt på tallene :)
Jeg registrerer alt på Somebody, men det koster jo penger. tror det er bra nøyaktig!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.