< Tilbake til oversikten

Hvilken Atkins bok bør jeg kjøpe!?

ElinGH sa for siden:

Etter å ha lest x antall innlegg her inne, vurderer jeg å kjøpe en Atkins bok (har nemlig fått med meg at det er mer enn en som har kommet!). Søkte på haugenbok og der hadde de 9 stykk! Hvilken bok har dere Atkinsere selv? Og hvilken vil dere anbefale meg å begynne med?

E.

ElinGH sa for siden:

Nå har jeg bestilt en pakke med 4 bøker fra bokkilden! Gleder meg til den kommer!!

Nille sa for siden:

Jeg anbefaler "Dr Atkins New Diet Revolution" - 2003 utgaven på engelsk - og "Atkins for Life" - også engelsk utgave. Årsaken til at jeg anbefaler disse fremfor de norske er at det er så mange feil i de norske. Overstelsefeil og slurvefeil - og generelle unøyaktigheter. Jeg har skrevet til forlaget flere ganger men aldri fått et pip tilbake. Det betyr vel at de ikke bryr seg om kundene sine.....:o

ElinGH sa for siden:

Det er jo veldig dårlig at det er så mye feil i de nosrke! Jeg har bestilt en pakke, som er utgitt i 2004 (lenke under). Vetr ikke om det er disse du sikter til, Nille, eller om det er eldre tgaver... Håper det ikke er alt for ille :)
ansett så vil bøkene gi meg et godt innblikk i hva det dreier seg om!!

www.bokkilden.no/ProductDetails.aspx?ProductID=9999001190&CatalogName=Books

e.

HP sa for siden:

Ikke tro på alt du leser i de bøkene der... ;)

Anbefaler å bruke forumet som referanse sammen med de norske bokutgivelsene. :snill:

Nille sa for siden:

:ja:

ElinGH sa for siden:

Har funnet et par tråder under atkins forumet, så jeg får korrigere selv når bøkene kommer! Regner med at det ikke kom svar på den mailen d sendte nille, siden det ikke står noe mer i tråden!?

:pUff, jeg kan kankjse ikke klage over trykkleifer... innleggene mine er jo fulle av dem... Dessuten har Uen min en tendens til å streike!

Takk for flotte svar, har bestemt meg for å begynne etter jul, har ikke tid til å sette meg tilstrekkelig inn i dette akkurat nå! 1. janar, da begynner jeg!

E.

Janis sa for siden:

Jeg finner 2002 utg på http://www.mao.no/cust/cdeploy?ecaction=ecwalkin&amp;template=nb_fs_walkin.en.htm . Finner ikke 2003 utg, er det veldig viktig?

Jeg har den norske utgaven av denne boken. Vurderer selv å kjøpe den pakka med 4 bøker i linken over her.

Nille sa for siden:

Fikk ikke frem noe på den linken din.Men denne versjonen kom ut første gang i 2002-2003 så den er sikker ok !

Karin sa for siden:

Kort og enkelt sagt: Her på forumet er det så utrolig mange folk som har masse peiling, så det er bare å spørre. Men jeg anbefaler også Dr Atkins' New Diet Revolution. Helst på engelsk, selv om man må "omskrive" til norske forhold. Jeg irriterer meg alltid så grasat over dårlige oversettelser! (Har i fortiden jobbet i 8 år som oversetter..)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.