Etter å ha lest x antall innlegg her inne, vurderer jeg å kjøpe en Atkins bok (har nemlig fått med meg at det er mer enn en som har kommet!). Søkte på haugenbok og der hadde de 9 stykk! Hvilken bok har dere Atkinsere selv? Og hvilken vil dere anbefale meg å begynne med?
Jeg anbefaler "Dr Atkins New Diet Revolution" - 2003 utgaven på engelsk - og "Atkins for Life" - også engelsk utgave. Årsaken til at jeg anbefaler disse fremfor de norske er at det er så mange feil i de norske. Overstelsefeil og slurvefeil - og generelle unøyaktigheter. Jeg har skrevet til forlaget flere ganger men aldri fått et pip tilbake. Det betyr vel at de ikke bryr seg om kundene sine.....:o
Det er jo veldig dårlig at det er så mye feil i de nosrke! Jeg har bestilt en pakke, som er utgitt i 2004 (lenke under). Vetr ikke om det er disse du sikter til, Nille, eller om det er eldre tgaver... Håper det ikke er alt for ille :)
ansett så vil bøkene gi meg et godt innblikk i hva det dreier seg om!!
Har funnet et par tråder under atkins forumet, så jeg får korrigere selv når bøkene kommer! Regner med at det ikke kom svar på den mailen d sendte nille, siden det ikke står noe mer i tråden!?
:pUff, jeg kan kankjse ikke klage over trykkleifer... innleggene mine er jo fulle av dem... Dessuten har Uen min en tendens til å streike!
Takk for flotte svar, har bestemt meg for å begynne etter jul, har ikke tid til å sette meg tilstrekkelig inn i dette akkurat nå! 1. janar, da begynner jeg!
Kort og enkelt sagt: Her på forumet er det så utrolig mange folk som har masse peiling, så det er bare å spørre. Men jeg anbefaler også Dr Atkins' New Diet Revolution. Helst på engelsk, selv om man må "omskrive" til norske forhold. Jeg irriterer meg alltid så grasat over dårlige oversettelser! (Har i fortiden jobbet i 8 år som oversetter..)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.