Impulsiw sa for siden:
www.libris.no/index.php?p=display.book&id=45062
Dette er en veldig bra bok for de som på vil ha en enkel og lettfattlig innføring i "lavkarbo" livet.
Jeg har selv boka og synes den er veldig bra. :D
Impulsiw sa for siden:
www.libris.no/index.php?p=display.book&id=45062
Dette er en veldig bra bok for de som på vil ha en enkel og lettfattlig innføring i "lavkarbo" livet.
Jeg har selv boka og synes den er veldig bra. :D
SusieBlues sa for siden:
Siden det heter Proteindiett, så er vel hovedvekten på proteiner. Kan du si noe om forholdstallene de legger opp til?
Impulsiw sa for siden:
Det ligner en del på opplegget på fedonklinikken. Under 40 karber om dagen. :ja: husker ikke fett/protein/karbo fordelingen... (lånt bort boka) ... men mannen min gikk ned 10 kilo på 2 måneder... når han fulgte det opplegget.Venus sa for siden:
Boka forteller hvordan du kan gå ned i vekt ved å kontrollere karbohydratinntaket og øke mengden proteiner og fett i maten du spiser. Boka inneholder en rekke oppskrifter på frokost, lunsj, middag, supper og salater. Du får også forslag til isometriske øvelser (statisk trening) for ytterligere å forme figuren. Har register
Dette er bokomtalen...
Impulsiw sa for siden:
Ja der står det jo :ja:Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.