mirafoli sa for siden:
Finner ikke ut hvor jeg kan ordne meg blogg. Ser at mange av dere her inne har det! Noen som har oppskrifta? Er blogg og journal det sammme? Litt grønn kan man si :)
mirafoli sa for siden:
Finner ikke ut hvor jeg kan ordne meg blogg. Ser at mange av dere her inne har det! Noen som har oppskrifta? Er blogg og journal det sammme? Litt grønn kan man si :)
Fungirl sa for siden:
Journal og blogg er ikke det samme, i en journal legger du inn nye innlegg etterhvert, mens i en blogg lager du ett nytt innlegg hver gang du vil si noe til andre.
Går på blogg som står øverst på siden her og så er det bare å kjøre på :)
mirafoli sa for siden:
Hei!
Glad for at det var du som svarte fungirl!
Jeg har vært mye inn på din (trodde det var journal) Der du skriver om dagene dine, hva du har spist osv!
Jeg skrev et lite inlegg til deg, men tror jeg skrev det på feil plass:) Er rimelig grønn kan du si :)
Men jeg er SÅ imponert, mildt sakt. Du er jo sååååå flink!!!
Bruker du kalkulator og vekt til hvert måltid? Ikke rart du får resultater.
Gleder meg til å bli kjent med dere her inne!
Fungirl sa for siden:
Du har skrevet på rett plass og jeg har svart deg eg :) Jeg bruker blogg fordi jeg synes det er mer oversiktelig enn jorunaler er når jeg velger å føre inn alt jeg spiser :)
Kan svare en gang til på spørsmålene dine, jepp bruker kalkulator og vekt på alt som inneholder karbs, liker å ha kontollen for å si det sånn :)
Skal bli kjekt å bli kjent med deg og, bare å spørre hvis eg kan hjelpe med noe :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.