ser ikke noe lignende link her inne,så skriver noen ord fra min fortid.
Ser at veldig mange her inne søker,og tror at lykken er d å være slank/tynnere. Det skjønner jeg hvis man er så overvektig at man blir syk av det,men d finnes en del her som skal inn i str 36,og ned noen få kilo.Men hva med å tenke på at man er frisk, at kroppen fungerer.???:confused:
Skriver av erfaring. Har hatt anorexi i 11 år,men for 3 år siden valgte jeg livet. Var så syk,at legene aldri trodde jeg skulle overleve. 39 kilo,matsonde,sengeliggende,pleietrengende osv.En vond tid,men jeg er en fighter,noe jeg beviser ved d å leve idag. Jeg trodde også at lykken var å bli tynn,da ville livet være perfekt for meg også,men d ble d desverre ikke.Så til alle der ute,lev livet idag,morgendagen vet vi ingenting om.Men vi alle burde spise sunt,trene og holde oss i form,men glem ikke at livet har mye fint å by på,selv med noen kilo for mye også.
Jeg sliter idag med senskader,deriblandt diabetes 2,men kostregulert,og d er derfor jeg er medlem her. Holder meg ferfekt i form ved mindre karb.
Ønsker dere alle lykke til.
Mvh meg.:)
Men ser ikke noe problem med å gå på lavkarbo selv om man bare skal ned noen få kilo. Det er jo et sunt kosthold og det fører jo ikke til at man blir sykelig tynn. I boken "bedre uten brød" viser jo forfatteren f.eks til sykelig undervektige pasienter som har brukt lavkarbo for å gå opp til normalvekt.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.