Jeg lurer på noe ang mulige partystoppere: Bremser de vekten helt, eller kan de også bremse bare litt? Så man fortsatt går ned, men ikke så mye som man kanskje kunne gjort?:confused:
Jeg hadde 3-4 uker helt i starten hvor jeg gikk opp. Kuttet tomat, paprika og salt, og siden den gang har jeg jevnt gått ned hver uke. Gjennomsnittlig 800 gram. :D
Men jeg er jo ikke helt 100% sikker på hva som faktisk løsnet, om det var matvarene eller bare ett slags "tidlig-platå".
Grunnen til at jeg spør om dette nå, er at jeg har helt dilla på ostelasagnen her inne. Den er sykt god, og jeg er litt matlei for tiden. Den er det dog endel tomat i, og jeg føler meg ikke helt trygg på denne.. Men, jeg har jo spist den masse mens jeg har gått ned. Så det er jo forsåvidt ok, men man ønsker jo å gå ned så mye som mulig, sant..:p
Det er like mange svar som mennesker på dette spørsmålet, eneste måten å finne det ut på er rett og slett å teste det, kanskje to ganger for å se om du får samme resultat.
Dessverre så har jeg ikke ett bedre svar, beklager, men håper virkelig at du finner ut av det :)
Takk, det går helt sikkert bra:D
Men hvis jeg skjønner det rett, så kan det for noen bare bremse litt men ikke helt?
Da tar jeg ikke for god fisk at alt er like greit å spise, selv om vekta sakte rusler riktig vei. Skal prøve meg frem litt igjen jeg! Takk for svar Fungirl:)
Du rusler ikke sakte ned med gjennomsnittelig 800 gram altså :) Det synes jeg du skal være storfornøyd med! (Selv om vi alle gjerne skulle vært slank i går ;))
Ja, altså, missforstå meg rett: Er storfornøyd med 800 g i uka!!!:D Det er over all forventning!!!:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.