Første målet mitt var at 6 tallet og ikke 7 tallet skulle komme først på vekta..
Og i dag var den 69,7 kg :-D
Bare 9,7 igjen meeeen ingen hastverk jeg ser et tall på vekta jeg ikke har sett siden jeg fikk mitt første barn i 2006 :-D
Ja-aa, jeg har kjøpt meg noen nye bukser i størrelse 29 :-O det har jeg ikke brukt siden før jeg fikk unger, de skal prøves på om ca 2 uker i håp om jeg kan ha en av dem på meg når jeg skal reise bort :-P
Grattis til deg:) Jeg starter idag jeg. Kan noen være så snill å forklare meg hvordan jeg får en sånn lenke med vektap på? Var inne på den siden. Skjønte ikke jeg hvordan jeg skulle få den innpå her:S
Du trykker bare på tickeren (noe du alt har skjønt siden du har laga deg din egen alt :P)
Men var det ikke slik du ville ha den?
Om du vil ha den feks slik jeg har den (der vekt ved start viser, bmi og ønsket vekt + vektnedgangen viser så trykker du der det står weight på setup.
Og i Weight Measurements så setter du den kilograms og legger inn opplysningene dine.
Du har gjort det helt riktig me dog få lagt den inn under signaturen din hvertfall :-)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.