< Tilbake til oversikten

Atkinsprodukter

Amereta sa for siden:

Hei!
Jeg har akkurat begynt på atkins, og lurer på hva slags produkter man kan få tak i butikkene? Vet noen om et bra netsted som selger atkins - gjerne med bra utvalg:)?

Carisma sa for siden:

Siden atkins stort sett går ut på å spise ren og naturlig mat, så får du tak i det du trenger på de fleste dagligvarebutikker ;)

Amereta sa for siden:

Det vet jeg ;) men noen ganger får man lyst på noe annet. Vet blant annet at Atkins har muffins, frokost blanding osv.

Yonah sa for siden:

Det enest jeg har sett i det siste er atkinsbarer og de har jeg kjøpt bl.a. på rimi, mega og rema1000.
Vil jeg ha muffins baker jeg lavkarbomuffins etter en kakeoppskrift her inne, det er mass oppskrifter her inne.

LenaBeatrice sa for siden:

Den muffinsen har jeg prøvd en gang for lenge siden.
Vil ikke påstå at den var noe å skryte av.
Det ble med den ene gangen.

Amereta sa for siden:

Takk for tipset. Da står jeg over muffinsene. Noen som vet om noe godt man kan ha som snacks?

Yonah sa for siden:

Har du innført nøtter enda? Mandler er godt å spise. Eller en bit feit ost( brie, camembert, creme cherie) og litt agurk/paprika.

Amereta sa for siden:

Nei har ikke inført nøtter enda. Tenkte å prøve å vente 1 uke til, så gleder meg stort til å kunne spise litt nøtter :)

Yonah sa for siden:

Hva spiser du da? Innført bær enda? Litt pisket krem med noen bringebær på toppen er kjempegod helgekos!

Carisma sa for siden:

Jeg spiste atkins pannekaker en gang mens de fortsatt var i salg. Har aldri vært så dårlig i magen i hele mitt liv! (inkl matforgiftning...) :_oy:

Amereta sa for siden:

Jeg spiser kun kjøtt, egg, grønsaker og salat for tiden. Så ønsker å finne noe jeg kan ha som snacks på fase 1.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.