< Tilbake til oversikten

Kokosnøttolje er fine greier

themonk sa for siden:

Kokosnøttolje er flotte greier. Det inneholder masse sunt mettet fett av en type som kroppen ikke lagrer, masse vitaminer, mineraler og antioksidanter, i tillegg til at det stimulerer skjoldbruskkjertelen til å produsere thyroid. Altså er det bra mot stoffskifteproblemer. I tillegg inneholder det masse laurinsyre som har betennelsesdempende effekt. Cool. :cool:

Nille sa for siden:

Mange av oss her inne spiser Cocosa Extra Virgin og lager mat med Cocosa Pure. Det er flotte saker !:D

mofe sa for siden:

:ja:

prøve å huske cocosaen idag

aslaug sa for siden:

Brukes til steking og ellers i matlaging? Kjøpte et glass "cocosnut oil" helt på innfall og lurer litt på hva den kan brukes til?:)
[color=blue][/color]

aslaug sa for siden:

Cocosa er dyrt, men ikke kokosolje. Den er både lukt- og smakfri. Er det noe som har peil om den er brukandes??:confused:

smgj sa for siden:

Man legger ikke ut egen kode i dette formet...

Liiiil sa for siden:

Beklager, tenkte meg ikke om. Kopierte lenken fra iherb siden min så da kom den automatisk.

Colt-pixy sa for siden:

Jeg bruker kokosnøttolje i teen, ca en teskje og det smaker så godt. Jeg elsker kokos smaken og det kan brukes til så mangt, som i te eller hårkur.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.