jaaaa :p Foreldrene mine!! Men er alltids noen venner som også velger å kritisere, samtidig ikke gidder å høre på de logiske forklaringene.. Jeg blir evig irritert! Ikke si A og la være å høre B :p
Har ikke opplevd dette enda, men så har jeg heller ikke sagt det til mer enn et par stykker som jeg vet har prøvd/prøver det selv, nettopp for å unngå slike kommentarer i startfasen. Må jo fram i lyset etterhvert da, men da vil jeg være sikker på meg selv og effekten på kroppen.
Folk reagerte jo med en gang, for ble tilbudt rundstykker også var det jo kaker og brus he he, så der satt jeg da. Har fortalt til mamma og ene søstern min for en stund siden.
Jeg bare skjønner ikke hvorfor de må være så negative når de ikke vet hva de snakker om. Ja ja, de skal nok få SE :)
har også bare positive erfaringer, men dessuten så sier -21 kg mer enn tusen ord! Trenger liksom ikke si så mye mer da, unntatt kanskje "noe må jeg vel ha gjort riktig"... og smile søtt..........
Jeg har stort sett bare fått positve tilbakemeldinger. Men det er mange som lurer på hvor lenge jeg skal holde på med dette, og når jeg sier resten av livet, får de litt sjokk. For "det er jo ikke mulig" Men det er jo målet mitt da.
De får også litt sjokk når jeg sier at fett er greit, at jeg ikke kjøper lettprodukter.
Jeg sier bare at jeg prøver å holde meg borte fra sukker og mel i en periode.. Syns det er lettere enn å forklare alle hva lavkarbo er :lol: For det kan være en prøvelse:ja:
Jeg bryr meg virkelig ikke .. Hva har andre med mine valg å gjøre? Jeg tar med meg mat når det er noe, og blir det helt krise kan jeg spise ei pølse..
Etterhvert har jo de rundt meg begynt å fange opp hva jeg kan og ikke kan spise, noen mer andre mindre. Moren min la ikke den helt store innsatsen til, men serverte blåbær og fløte til bursdagen min :rolleyes:
Uansett, er det jo jeg og ikke alle andre som har et problem. Dermed også jeg som må fikse det.. De som spør får svar, men utover det flagger jeg ikke stort ang. kosten min.
Fikk en del "smarte" kommentarer til å begynne med i lunchen, men observerer at stadig fler rundt bordet dropper brød og sper på med oljer, smør og ekte majones :D Til og med mindre at de typene grønnsaker som har mye karber.
Folk lærer når de ser resultater, og godt smaker det jo også :)
Noen ganger spiser jeg et par kokte egg med MASSE majones. Ingen kommentarer nå lenger om kolesterol, eller om dama er misfornøyd med innsatsen - og det gjør ikke noe ;)
Blant annet fra min mor som mente at "dette er jo gammelt nytt, sånn spiste jeg og din far på 70-tallet i california!" Jeg fikk hakeslipp...:o
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.