< Tilbake til oversikten

Nå tror jeg det er slutten på denne kuren for meg

Elephanta sa for siden:

I hvertfall for denne gang... Har kommet til et punkt der jeg bare blir kvalm av maten, så nå skal jeg forsøke mindre fett, mindre kjøtt, mer grønnsaker og linser/bønner, mer fisk og tofu, så får vi se hvordan det går.. Har gått veldig seint med vekta i det siste, virker som kroppen min har nådd den vekten den vil ha, kanskje? Jeg hadde håpt på enda et par kg minus, men kanskje jeg må gi meg her og heller prøve å opprettholde denne vekta. Jeg har i dag en bmi på 22, og er godt innenfor det som defineres som normalvektig, og jeg er stolt over resultatet jeg har har hatt på ketolysekuren. Har virkelig fått erfart at lavkarbo er bra for kroppen!

:boxing:

Pearl sa for siden:

Gratulerer med kjempegodt resultat og lykke til med å holde vekten. Jeg er imponert. :klem:

lokkebiff sa for siden:

Du har vært kjempeflink!! Klart du skal være stolt!! :ja: Gratulerer med flott resultat!! :heia:

Lykke til med vedlikeholdet :blomster:

Majja sa for siden:

Du er superflink!!!:heia:

Lykke til nå, det kommer til å gå kjempefint! You go girl:_punk:
Og vær stolt av deg selv, det er jeg!:D:klem:

Elephanta sa for siden:

Tusen takk! :blomster:
Jeg måtte feire resultatet med å ta en shoppingrunde, buksene mine var jo blitt for store alle sammen! Og jeg ble mildt sagt overrasket og superglad da jeg gikk ut av butikken med jeans i str 36!!! Det er mange år siden jeg kom inn i den str altså. :D
Så nå er jeg motivert til å holde på vekten, dette SKAL jeg klare! Kommer nok til å henge her inne en god stund framover, dere er gode å ha!

Misty sa for siden:

Bøyer meg i støvet :heia: Kjempeflott resultat!!!

Bayone sa for siden:

Wow så bra :heia: Bukser i str. 36 tror jeg nok aldri jeg kommer meg inn i :rolleyes:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.