Labomba sa for siden:
Hva skal du i påsken?
Og hva gjør du for ikke å havne i fristelser?:o
Selv er jeg hjemme alene, uten barna i 4 dager! :rolleyes:
Planlegger en tur ut med 4 venner. Øl og kos på bryggekanten! :p
Labomba sa for siden:
Hva skal du i påsken?
Og hva gjør du for ikke å havne i fristelser?:o
Selv er jeg hjemme alene, uten barna i 4 dager! :rolleyes:
Planlegger en tur ut med 4 venner. Øl og kos på bryggekanten! :p
Tone-G sa for siden:
God påske til deg også:)
10 feriedager:heia: En enorm lykkefølese bare det :lol:
Her blir det "urban" påske:)
Jeg har tatt en lavkarbopause til over påske..
Kos deg med øl og venner:heia:
ixi sa for siden:
Jeg har barnefri frem til torsdag, og starter ketolyse på mandag. Skal kose meg alene med bøker, filmer og rydding. Tviler sterkt på at det kommer et behov for å skeie ut etter bare en uke, så datteren min får garantert ha egget sitt i fred neste lørdag. :geip:
Mjauritz sa for siden:
Jeg skal være hjemme og jobbe i påsken. Målet mitt er å komme igjennom påsken uten å falle i påskeegget til ungene:) Skal ha mitt eget påskeegg med "lovlig" godis i ! Frykter en bursdag i nærmeste fremtid og lurer på hva jeg bør gjøre da? :o
nalana sa for siden:
Hjemmet er basen og så blir det mange dagsturer. I litt rolig tempo de første dagene, siden jeg er nyoperert, men mye ute skal jeg være.
Ikke noe problem med søtsug lenger. Spiser daglig litt god og sunn sjokolade som jeg har "laget" selv, og har ikke behov for noe mer enn det selv om det er påske. :D
nalana sa for siden:
Bak en deilig lavkarbokake å ta med. Det vrimler av dem her inne.:D
Nemii sa for siden:
Hvordan lager du sjokolade???
Vil prøve å lage selv, har stevia og har nå kjøpt 99% sjokolade, er det sånn du gjør det? Eller av kakao?
Vil ha sunn sjokolade til påske! :hungry:
Skautrollet sa for siden:
Jeg starter påsken i mitt andre hjemland, Sverige, og skal fristes på alle mulige måter;) Påskeegg bryr jeg meg lite om, men skal feire bursdag med Gerds ostekake på menyen. Den er FANTASTISK og anbefales av ostekakekjennere :)
Glad påsk;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.