mette_moj sa for siden:
hvordan merker man det?
lest flere tråder der folk sier det.. så lurer bare..
mette_moj sa for siden:
hvordan merker man det?
lest flere tråder der folk sier det.. så lurer bare..
Fungirl sa for siden:
Man svetter, fryser, får hodepine eller man har ingen symptomer i det hele tatt :)
Varierer fra person til person :)
fjanni sa for siden:
litt spesiell ånde eller smak i munnen, svetten lukter "kattepiss", trøtt, slapp, tunge bein, kjapt melkesyre under trening, hodepine er mine kjennetegn. de fleste går fort over da mens noen blir litt lenger. ;p
Ignite sa for siden:
Noen får en litt spesiell ånde også - forsøk å puste på noen :)
Edit: Fjanni var kjappere
lokkebiff sa for siden:
Do it, do it!! :lol:
Nitja sa for siden:
Jeg får hodeverk og fryser og er kald om en annen når jeg er i ketose, dette da kun idet jeg går inn i ketose men det går seg til etter noen dager..
fjanni sa for siden:
lokkebiff er ond! hehehe. ;p jeg går alltid å bekymrer meg for at noen skal tro jeg er sånn aceton-fille-sniffer! :lol:
mette_moj sa for siden:
sambo komenterte ånden min i går :o flaut :rolleyes:
å har hatt "slitene" bein et par dager.. men vet ikke om det er derfor da..
men hvor tidlig kan man komme i ketose da??
gleder meg til å få tak i ketostix ja..:p
Fungirl sa for siden:
Bruker som regel en dag på å komme i ketose, spørs hvor mye karbs man har spist før kan skal inn i ketose.
lokkebiff sa for siden:
..og hvor mye fett man spiser i det man skal inn i den :ja:
Jeg bruker 6-8 timer.
Camilla82 sa for siden:
Jeg får sandpapirfølelse i munnen. Nå brukte jeg 1 dag på å komme inn i ketose ;)
mette_moj sa for siden:
så det kan være at jeg er i ketose nå da?:D begynte mandag..
Camilla82 sa for siden:
Ja, det er jo ikke umulig :D Er det ikke herlig å tenke på! At mens du sitter på rumpa så forbrenner kroppen fett:D:D
mette_moj sa for siden:
jo er ganske kult det ja:D:D
men må innrøme at jeg ikke tror på noe før jeg ser effekten da:p men har meget god tro på dette:D "gleder" meg til veiing om en ukes tid.. :D men er redd det ikke skal funke da...
Camilla82 sa for siden:
Jeg startet på Mandag og måtte bare på vekta i kveld, har gått ned 2 kg:eek:
mette_moj sa for siden:
oj! håper jeg går ned like fort:D venter til mandag med veiing jeg da.. skal bli spennende ja :)
Camilla82 sa for siden:
Flink du er som venter til mandag:D
mette_moj sa for siden:
kanskje resultatet er større da enn nå.. gjør jeg det nå blir jeg bare motløs..:D kanskje jeg har gått ned noen gram til mandag, da blir jeg inspirert til å fortsette likeens:p
Carisma sa for siden:
Jeg syns det lukter brent jeg :eek: Hvertfall når jeg trenner.. litt sånn grillos eller noe :D
Chunky sa for siden:
10 sikre tegn på at du er i ketose:
Hvis oppfyller minst 5 av kravene over, kan du regne med at du ganske sikkert er i ketose
*Marianne sa for siden:
hehe, veldig bra;)
Men jeg lurer på en ting.
Kan man komme i ketose av å ha spist lite karbo ett par dager? ("vanlig" kost ellers)
Eller er det noe som kommer i løpet av uker/måneder?
mette_moj sa for siden:
hahaha!:D:D
Gerd sa for siden:
:lol:
Pearl sa for siden:
:lol:
Yonah sa for siden:
Er det vanlig med hodepine i et par tre uker? Jeg har hodepine nesten annenhver dag og har vært i ketose i siden mandag for 2 uker siden...
Ignite sa for siden:
Hodepine er ganske vanlig, sørg for at du drikker nok vann :)
Yonah sa for siden:
Ja, det gjør jeg, jeg drikker over 3 liter vann i døgnet. Men hodepinen kommer og går.... Liker ikke å knaske ibux eller paracet heller, for jeg må ta to stykker for å få noen virkning..
ketojunkie sa for siden:
Hei der, jeg er ny her og har et spørsmål angående dette som jeg tenkte å slenge i denne tråden.
Det går på hvor fort man kan komme i ketose. Vil det hjelpe å gjøre treningsformer som brenner karbohydratene (glukosen) man har i musklene? Altså relativt intensiv trening for så å ikke fylle på med karbs etterpå ?
Isåfall, noen spesifikke treningstyper ? 4x4 intervall, 3000m, langkjøring etc?
Kristiane sa for siden:
mette-moj: Hvordan gikk det når du veide deg?? ;)
Millsi sa for siden:
TØRST!!! Veldig tørst blir jeg! Drikker litersvis!!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.