Da kan jeg bringe den gledelige nyheten om at ketolysepølsene atter er å få
kjøpt på Meny Oslo City. Vi har som tidligere nevnt firedoblet bestillingen,
så får vi se hvor langt det rekker denne gangen.
Pølsene ligger i fryseskapet for alternativ mat innerst i butikken. Skulle
det være tomt der, så har vi mer på fryselager.
Hehe... kanskje vi møtes ved fryseskapet!:D Har testet kjøttpølsene og wienerpølsene og de er kjempegode! Hadde bursdagsparty med pølser, og da brukte jeg mama lupes tortilla som lompe, og det funka kjempe bra!!!:D
Da har jeg vært og kjøpt!
Ikke var de spesielt dyre, 7 grillpølser til 41 og tre store middagspølser til... 38..?
De er i et lite skap, ikke sammen med resten av frysevarene. Helt øverst. Kanskje litt vanskelig å se.
Det var nesten tomt i skapet faktisk, men jeg regner med at de har mer på bakrommet, så mye kan de vel ikke ha solgt siden i går :)
Da ble det pølser i påska, nå håper jeg bare det blir mulighet til å grille noen av dem på et bål:) Det var lite igjen, så hvis noen andre skal ha, så løp og kjøp!
Hadde med meg ketolyse wienerpølser på stranda i dag. Fylte en mattermos med varmt vann, og hadde noen løkbiter og hele pepperkorn i vannet for å sette litt ekstra god smak på pølsene. Ventet med å legge pølsene i vannet til et kvarter før de skulle fortæres, sånn at de ikke skulle bli vasne oppi termosen. Tok også med meg "lomper" laget av egg, CC, mandelmel og fiberhusk. Perfekt strandmat! Må til Oslo City og handle inn flere pølser sånn at jeg er klar til strandsesongen begynner på ordentlig :spent:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.