< Tilbake til oversikten

Når kvalmen melder seg

Karbomor sa for siden:

Jeg blir rett og slett kvalm av alt fettet jeg bør få i meg jeg..hvordan får dere i dere nok fett uten å bli kvalm? :flau:

Når jeg tenker på at dette skal være maten min i måneder fremover..så ser jeg ingen enda på det.. :hylgrine: Går det seg til? Vil kardosuget bli bedre etterhvert?

Jeg drømmer om nystekt brød og boller..is i mengder..og potetgull med dip.. :hungry:

Tone-G sa for siden:

Det er jo mange måter å få i seg fett på:ja:
Gulost, smørost, fløte, rømme, grønnsaker og dip eller ostechips og dip:heia:

Men jeg også kjenner suget etter karber, men etter en sprekk så er det lavkarbo jeg higer etter:) Da fungerer jeg best!

Zincite sa for siden:

Hvis du har spist lite fett en lengre periode, så kan det ta litt tid for kroppen å bli vant med et høyere inntak. Vet ikke hvor lenge du har holdt på? Ser du er ganske ny på forumet.
Om du er i startfasen - så kan du kanskje begynne litt forsiktig og innføre mer fett etterhvert?
Og som Amariel sier - det er flere måter å få inn fett på :)
Litt avocado også kanskje?
Lykke til, det går seg nok til :)

Tone-G sa for siden:

Ja, Avocado er en fin fettkilde! Å nesten uten karber:heia: Godt med reker litt sitron og masse majones:sikle: Ja, det er godt asså..

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.