Telefon sa for siden:
Har noen av dere bestilt varer fra netrition.com? Hvor mye har dere betalt i frakt? Kan det anbefales å bestille derfra?
Telefon sa for siden:
Har noen av dere bestilt varer fra netrition.com? Hvor mye har dere betalt i frakt? Kan det anbefales å bestille derfra?
Odde sa for siden:
Det anbefales absolutt å bestille derfra, Jeg har bestillt de fleste varer fra USA fra denne butikken og prisene er lave.
Når du har lagt varer i handlekurven, og trykker på handlekurven er det en link der med available shipping methods and costs hvor du får forhåndsvist fraktkostnader. Husk det er en fordel å holde seg under 200 kroner i varekost (ekskl. frakt) for å slippe gebyr og moms.
Odde:D
Kristin_B sa for siden:
Har også handlet fra netrition! Anbefales! :ja:
Telefon sa for siden:
Takk for svar! Jeg har lagt inn en bestilling nå på noe som koster like oppunder 200 kr. Håper bare at ikke dollarkursen endrer seg for mye til den skal passere norsk toll.
cilemora sa for siden:
fikk opp at det blir nesten 48dollar i porto, er ikke det mye???
på valuta kalkulatoren blir det nesten 350kr....
Telefon sa for siden:
Var dette det billigste av de tre valgene du fikk opp? Er det tungt det du bestiller? Jeg må betale rundt 20 dolllar i porto for det jeg bestilte, men likevel ble prisen for varene totalt mye billigere enn om jeg skulle kjøpt dem her.
cilemora sa for siden:
la inn 5pakker med tortilla lefser og 4pakker pitabrød....
så trykte jeg på den knappen "available shipping methods and costs",
da var billigste 47,74 eller noe... har ikke bestilt enda da....
uansett billigere enn å bestille fra danmark....
Telefon sa for siden:
Da er det nok vekten som gjør at portoen blir så høy. Jeg har bestilt 20 Atkinsbarer og det veier jo ikke så mye.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.