< Tilbake til oversikten

Fantastisk!

caz sa for siden:

Jeg har stått stille på vekta en stund nå, faktisk har den gått opp og ned +/- 2 kg jevnt. Derfor har målebåndet vært kjært.. Nå har det seg slik at jeg er litt skeptisk til meg selv og målebåndet, å dra litt ekstra kan være en boost en dårlig dag :rolleyes: Så stoler ikke helt på meg selv :D

Igår kveld begynte jeg å prøve bukser, og selv noen av de i 44 var nå romslige :cool:
De siste buksene jeg kjøpte før slanking var i 48/50. De var romslige, men ikke så de datt av. Jeg ga de bort for en stund siden, men nå er det mye som skal ut av skapet ohh lykke :) Målebåndet er nå min beste venn igjen.. hehe

Alyssa sa for siden:

Så deilig - gratulerer! :heia: :heia:

Anne sa for siden:

En utrolig deilig følelse...og for en motivator :klem: Godt jobba Caz. Lykke til videre :klem:

caz sa for siden:

Tusen takk :-) Gikk til målebåndet, og det er -18 cm målt "på" navlen siden start.. Nå er det mer trening :-D

Anne sa for siden:

Stemmer bra med mine notater for meg selv og...cirka 1 cm pr kilo på det stedet....:p

smil! sa for siden:

gratulerer så masse! så moro da!!

caz sa for siden:

Og idag har vektnåla endelig flyttet seg et hakk til nedover.. Dette har jeg ventet lenge på :cool:
Kjedelig med platåer, men gud så glad man blir når kroppen endelig gir etter. Idag er hviledag fra trening, men tror det må bli en laaang gåtur for å feire og kanskje man kunne knust en kilo til i gledesrusen hehe:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.