Momse sa for siden:
Ser at det er noen som får tips om at de kanskje spiser for lite..... Begynner å lure på om jeg kanskje gjør det innimellom også :rolleyes: Eller kanskje for mye av og til!? Hmmm...
I dag har jeg spist:
Frokost: 2 egg og 3 skiver bacon, stekt i smør.
På kjøretur: 2 Myas cookies (laget av paranøtter, uten søtstoff) og litt peanøtter (oj, ble visst mye nøtter i dag :eek:)
Middag/kvelds: Tacokjøttdeig (Hindu sitt krydder) med agurk, squash, purre, avokado, paprika og chilli.
That`s it!! Jeg er ikke noe særlig sulten for tiden, altså :rolleyes: Og jeg som egentlig kunne momse i meg heeele dagen før!!!
Ellers på en vanlig dag kan jeg spise sånn:
Frokost: 2 egg og 3 skiver bacon. Eller omelett, da med fløte i.
Lunsj: Samme som frokost, eller middagsrester.
Middag: Kjøtt/kylling/fisk/skalldyr med blomkål/brokkoli gratinert med fløte og ost. Av og til salat til. Gjerne steikt løk/sopp i fløte/CF. Steiker alltid i smør.
Kvelds: Ikke alltid. Men isåfall som frokost/lunsj/middag. (Bare mindre)
Drikker 1,5 - 2 liter vann, og maaasse grønn te!
Jeg begynte for ca 2 uker siden, gikk først ned ca 2,5 kg, men nå har jeg gått opp igjen 2 kg :eek::eek:WHY???
Har vært i ketose (i følge stix) hele tiden bortsett fra at jeg datt ut for 1 dag siden, men utslag igjen nå i kveld!
Jeg spiser når jeg er sulten, men det er ikke så ofte egentlig.... Spiser lunsj på jobb ca kl 11, og er ofte ikke sulten igjen før 17 - 18 - tiden.
Lurer jo litt på dette med for lite/mye fett, da...
Men i og med at jeg ikke er sulten så ofte, tror jeg jo at jeg får i meg nok...
Men så var det dette med vekten, da :confused: Hvorfor skulle jeg gå opp igjen, liksom:confused::confused:
Noen som vil synse litt??
Skal snaaart kjøpe boken ( Enten Skaldeman sin, eller Torkil sin, vet ikke helt enda)