*Marianne sa for siden:
Er det noen av dere som bruker dette?
Og hvor kjøper dere det eventuelt? Vet det er mulig å få tak i på nettet og i sverige, men har hørt at kanskje noen butikker i Oslo selger det også "til dyr"
*Marianne sa for siden:
Er det noen av dere som bruker dette?
Og hvor kjøper dere det eventuelt? Vet det er mulig å få tak i på nettet og i sverige, men har hørt at kanskje noen butikker i Oslo selger det også "til dyr"
Goggen sa for siden:
Impulsiw sa for siden:
[url]www.friendlyshop.nu[/url]
*Marianne sa for siden:
Takker:)
Men er det noen av dere som bruker dette istedefor andre søtemidler?
Eller er det fy, fy og snakke om sånn?
mofe sa for siden:
Ja, jeg bruker det istedetfor andre. Fordi det er naturlig, foretrekker jeg det :ja: Absolutt ikke fyfy, men det motsatte! Yayyay! ;)
*Marianne sa for siden:
Hehe, ja var derfor jeg tenkte jeg skulle skaffe meg dette, siden det er naturlig.
Men tenkt litt at man ikke skulle snakke om det, siden det ikke er lov...
Men jeg har ikke sett noen oppskrifter med stevia.
Det skal jo være så veldig søtt, så da må man vel bruke utrolig mye mindre?
mofe sa for siden:
Du har nok ikke sett noen oppskrifter med det fordi ikke så mange bruker det. Og det er ikke så mange som bruker det, fordi det ikke er så lett tilgjengelig - siden det i Norge ikke er lov å selge som matvare.
Og ja, man må bruke mye mindre av det. Jeg har hatt min steviaboks på rundt 5 dl nå i flere år.. og den er bare halvfull. Men jeg har kun brukt i te og smoothies da, og ikke bakverk. I te bruker jeg rundt "en lillefingernegl" i størrelse.. Mot f.eks 3 ts sukker.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.