< Tilbake til oversikten

Var i Sverige i helgen, og fant pølser med lite karbohydrater

Vimpane sa for siden:

....bare 0,5 gram karbohydrater pr 100 gram:D

Kjøpt på maxi mat, og merket på pølsene var Böklunder.....(tysk??)

Skikkelig gode....og de hadde ivhertfall 4 ulike typer pølse:D

smil! sa for siden:

takk for tipset! skal over til sverige om ikke så altfor lenge..
kjekt om ikke meny på jessheim får inn ketolyse pølsene innen den tid!!

Gerd sa for siden:

De Bøklunder pølsene hamstrer vi hver gang vi er i Sverige :ja: Det er skikkelige tyske kjøttfulle pølser med skikkelig smak! :sikle: Litt dyre, men jammen er det verdt det :D

Carisma sa for siden:

Jeg kjøpte de på Rema på svinesund (etter å ha sett bilder av de på bildebloggen hos Gerd:D), syns ikke de var så dyre? De er hvertfall veldig gode! Spiste de med brokkolimos i går :ja:

Irenesol sa for siden:

Jeg skal til Nordby og fylle fryseren i morgen. Dvs., jeg skal ikke fylle fryseren på Nordby, men handle kjøtt jeg skal putte i fryseren når jeg kommer hjem...;)

Carisma sa for siden:

Den nevnte Rema på svinesund har tilbud på kalkumfilet og karbonadedeig blandt annet.. 59 kr kg for kalkunen og 39,90 for karbis.

magdalena sa for siden:

Hvis noen,slik som meg,bor i nærheten av finskegrensen så har de også pølser med lite KH. Synd euroen har vært så høy i det siste..
Ukko Pekka pølsen har 0.2kh pr 100gr,og er VELDIG gode. Kabanossi har 1.6 kh per 100gr,og er også gode. Det fins sikkert flere med lavt innhold,men utvalget er stort og orker ikke bruke hele dagen på og studere næringsinnholdet:o

Vimpane sa for siden:

Jeg og sambo fikk hakeslepp og måtte bare hamstre...tihi..:D

Sinnsykt gode...endelig kan vi spise litt pølser og....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.