Trampe70 sa for siden:
Jeg har gått på ketolyse siden midten av januar. Etter hvert har jeg planer om å gå over til Lindberg, og holde meg til dette. Hvilken Fedon-bok bør jeg kjøpe? Og hvorfor?
Trampe70 sa for siden:
Jeg har gått på ketolyse siden midten av januar. Etter hvert har jeg planer om å gå over til Lindberg, og holde meg til dette. Hvilken Fedon-bok bør jeg kjøpe? Og hvorfor?
Chunky sa for siden:
Du kan teorien om lavkarbo, så du behøver ikke "Naturlig slank med kost i balanse". Men du bør kjøpe "Fedon Lindbergs GI-lister for kost i balanse". Den har noen oppdateringer fra boken, samt en enkel ABC for konseptet. I tillegg til GI gir den tabeller over GB.
I tillegg bør du definitivt kjøpe "Kokeboken naturlig slank". Den har masse gode oppskrifter (virkelig gode) som du kan eksperimentere videre med.
Carisma sa for siden:
Og kokeboka som Fedonkokken Per Lauritz lien har laget: Frisk, mett og glad. Veldig mye bra der!
Trampe70 sa for siden:
Fant ut i dag at mamma har to av bøkene :D Hun har "Naturlig slank med kost i balanse" og "Kokeboken naturlig slank". Inneholder boka "Naturlig slank med kost i balanse" GI og GB-tabeller i liket med "GI-lister for kost i balanse"?
Chunky sa for siden:
Nei. Det er et eget lite hefte, med flere oppdateringer til "Kost i balanse". GB er en mye bedre betegnelse enn GI siden den regner om alt til 100-grams porsjoner. GI tar kun hensyn til hvor mye 50 gram karbohydrater øker blodsukkeret, mens GB også tar hensyn til hvor mye av en vare du må spise for å komme opp i 50 gram. Det er vel de færreste som spiser 800 gram gulrøtter for å si det sånn :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.