< Tilbake til oversikten

Sol, sommer og ketolysepølser med ost på grillen? Torkil!!

Anka sa for siden:

Jeg har spist ketolysegrillpølsene for første gang i dag. De var utrolig gode!!! Men et liten hjertesukk. - Jeg ønsker meg dem med ost... Jeg synes ostegrillpølser er så innmari godt og tenk å få det i ketolyse også da. Drømme, drømme..

Så kjære Torkil, er det mulig å få tak i det i en Meny nær meg om ikke alt for lang tid?

lokkebiff sa for siden:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :sikle: :sikle: :sikle:

Og send nå for guds skyld noen pølsesnabber oppover til Tromsø da!!! :spent: :spent: :spent:

smil! sa for siden:

mulig jeg kommer med et helt teit forslag nå.. men går det ikke ann å "snitte" ørsmå hull i pølsene og stappe inn små ostebiter før man steker dem da... med en matpinsett eller noe.. bare en tanke... men har aldri prøvd så aner ikke om det lar seg gjennomføre....:o da kan man jo selv velge hva slags ost....

snutanuta sa for siden:

Hvor mange karber har ketolysepølsene?

lokkebiff sa for siden:

Ja, det går sikkert ant, men det hjelper ikke oss her oppe når vi mangler pølsa... :blinke:
Dessuten er det jo sååå godt med osten inni pølsa, som spruter når du tygger :sikle:

Schmoopy sa for siden:

0,2 pr 100 hadde kjøttpølsene i allefall

snutanuta sa for siden:

Ja det var lite! Jeg spise ost og bacon pølse fra coop i går, tror det var ca 3 pr 100g:)

lokkebiff sa for siden:

Selv det er lite iforhold til vanlige pølser som har 6 :(

Stellamor sa for siden:

Hadde vært overlykkelig om jeg hadde hatt vanlige pølser, jeg.
drømme

Mjauritz sa for siden:

[HTML]Jeg har spist ketolysegrillpølsene for første gang i dag[/HTML]Ser du bor i Vestfold, hvor får man kjøpt ketolysepølser?

Torkil sa for siden:

Hei
Jeg lager ikke pølser, selger ikke pølser og har bare sagt god for sammensetningen på de ketolysepølser som produseres og selges av MENY Stoa i Arendal (til ca 37 Menybutikker i landet.)
Be din MENYbutikk ta kontakt med MENY Stoa for å få pølsene.
Vennlig Hilsen
Torkil :)

Anka sa for siden:

Jeg regnet ikke med at du stod på kjøkkenet og lagde pølser, Torkil ;)
Men jeg antar du samarbeider med noen... Fint hvis du kan høre mulighetene for ostegrill. Pølsene er kjempe gode. Smakte på wiener i går, litt tykt skinn, men de blir kanskje forbedret etterhvert??

Jeg kjøper ketolyseprodukter på Meny Farmandstredet (Tønsberg). Etter å ha mast om pølser (tror vi har vært flere), så har de tatt inn wiener, grill og kjøttpølse. De hadde bra utvalg på mandag og kommer til å fortsett å ta de inn så lenge vi handler :).

Mjauritz sa for siden:

[HTML]Jeg kjøper ketolyseprodukter på Meny Farmandstredet [/HTML]
Supert!! Gjett hvor jeg skal i morgen!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.