< Tilbake til oversikten

Kjempesprekk!

Trudeh sa for siden:

Kjempesprekk!!!

Jeg hadde min første, og hittil eneste sprekk i går/natt. Har holdt på siden tidlig i oktober og trives utrolig godt på denne kuren.
Så tryna jeg så det holdt i natt....scenarioet var som følger: jentefest hos n vennine, pastasalat m/brød på menyen, masse vin. Jeg pirka ut pastaen og berga bra med rødvinen, men da jeg kom hjem hadde min besluttsomhet gjemt seg. I kjøleskapet sto et par tre slicer med pizza som gutta hadde kjøpt da jeg var borte. Uten at jeg aner hvorfor varma jeg de tre bitene og kastet de i meg....for en ekkel følelse...følte meg som en skurk:-)Jeg var faktisk veeeeldig sulten, ble litt lite mat ifm festen og rødvinen gjorde vel sitt til at dømmekraften ikke var tilstede:-)
MEN spist er spist, jeg fortsetter som ingenting er skjedd jeg:D Later liksom at dette ikke har skjedd, jeg må faktisk le litt
av det hele, jeg oppførte meg rett og slett som en unge som lurer i skapet etter sukkertøy;)

Lager en nyyyydelig gryterett nå, selvfølgelig ketolysevennlig-altså sprekken er glemt:-)

Skautrollet sa for siden:

Spist er spist osv.. bare å fortsette det Trudeh:)
De aller fleste kommer i den situasjonen fra tid til annen hvor man VET at en ting ikke er bra, men likevel velger å dytte det inn. Men så lenge man henter seg fort inn igjen, og det ikke skjer ofte, er vel ingen større skade skjedd. :)
Skaden skjer hvis man tenker "nå er alt ødelagt likevel" og fortsetter matkjøret.

nøtta sa for siden:

kaller du tre biter pizza en kjempesprekk?

det sier litt om hvor flink du er!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.