< Tilbake til oversikten

Ketolyse dvd'n - skal jeg kjøpe den?

Ella-A sa for siden:

Er det noen som har denne dvd'en og kan si noe om den? Om du følte den var nyttig osv. Er inni min andre mnd (etter jul) med ketolysekuren, og den fungerer jo, men er det noe info jeg kan hente fra denne dvd'en eller er det bortkastet når jeg allerede har boka og er godt i gang? Er det mer sånn kom-i-gang dvd?

Ella-A sa for siden:

Ingen som har noe som helst erfaring med denne dvd'en? Eller kjenner noen som har noen erfaring med den?

Ella-A sa for siden:

oia, takk :D Sorry, søkte på dvd men det kom ikke opp noe, letet gjennom et par sider, men letet kanskje ikke bra nok..:p

Thaleia sa for siden:

Jeg har både dvd'en og boken...så lenge du har boken får du med deg det aller meste...:)

Ella-A sa for siden:

ok, det er jo bra :) er bare, jeg er ikke noe teoretiker egentlig. Liker best å ha ting foran meg på en måte. Kan synes en bok er råbra, men kommer aldri til å lese den igjen liksom.. Enklere med film, men om jeg ikke får noe igjen for den gidder jeg ikke kjøpe den akkurat nå ihvertfall.. :D

scartz sa for siden:

Syntes ikke dvd var noe jeg, mye bedre med boka.

arnakristin sa for siden:

Virker som om søkermotoren ikke fungerer på ord med kun 3 bokstaver. Har sjekket, man får ingen ressultater av å søke på ord som f.eks: DVD eller MCT.

Mvh,
arnakristin

scartz sa for siden:

Jeg syntes at søkemotoren her er helt mongo, syntes det er ufattelig vanskelig å finne noe som helst...

Ella-A sa for siden:

aah sikkert derfor jeg ikke fant noe da..:p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.