Jeg pleier å surfe i hyllene med vitamintilskudd/barer/slankeremedier bare for å se om det er noe jeg ikke har funnet før.
Idag oppdaget jeg noen tabletter som påsto at de hemmet opptaket av karbohydrater, bare ta noen tabletter før et stivelsesrikt måltid, så gikk karbene rett gjennom. Selvfølgelig et veldokumentert middel, ifølge teksten.
Husker ikke hva det heter, men det er bilde av en kropp med et alt for stort målebånd rundt livet.
Er dette noe vi kan bruke? Så i tilfelle for meg at de kunne være til enkeltstående tilfeller der du ble invitert i et selskap og ikke hadde lyst til å miste ketosen, ikke som erstatning til ketolysediett.
Har hørt at ett middel som heter Reductil visstnok skal ha fungere, men har ikke noen andre beviser enn at jeg har hørt om folk som har gått ned mye med de. Felles for de fleste er at de også har gått mye opp igjen etter å ha brukt de.
Reductil er et reseptbelagt slankemiddel og du skal ha BMI over 30 eller tilleggssykdommer som dia2 før legen skriver det ut!
Reductil er heller ingen vidundermedisin!
Er en tråd her inne et sted
Hei
Det er vel reduxin ikke reductil det tenkes på?
Det finnes stoffer som hemmer opptaket av karbohydrat. Men siden ketosen krever en minimalt inntak av karbohydrater, blir det bortkastet å ta "carbograpper" i tillegg.
Har man kommet for skade å ta mat med mye karbohydrat/har sprukket, kan litt hard trening (ikke til utmattelse) få en raskere tilbake i ketose.
Vennlig Hilsen
Torkil :)
hehe, jeg tror jeg ville latt være å ta en medisin som får karbene til å gå rett igjennom. Da skulle det bli fest i tykke tarmen da, hehe, olala...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.