< Tilbake til oversikten

Dagens mest fornøyde medlem

Ramah sa for siden:

Hei, jeg må bare skrive litt om hvor utrolig fornøyd jeg er av non-karb livet mitt! Som tickeren min viser så har jeg gått ned over 7 kg på ca 6 uker, og jeg føler meg utrolig mye tynnere allerede! Jeg har gått fra 38 til 36'' i buksestørrelse, og nå begynner 36" å bli romslig også! Jeg har desverre ikke målt meg underveis men bukser og belter gir en klar indikasjon på at det skjer noe veldig bra. I dag har jeg til og med på en tskjorte som var som smurt på kroppen tidligere, nå henger den løst og fint.

Jeg veier meg hver dag (selv om jeg vet man ikke skal gjøre det), noe som i stor grad påvirker humøret den dagen. Går jeg ned er jeg i superhumør, men går den litt opp blir jeg grinete. Heldigvis går den oftest ned. Jeg har til og med kjøpt en ny vekt, for å være sikker på at nedgangen er reell!

Og det beste er at jeg går ned uten å noengang være sulten! Dette er en utrolig bra måte å gå ned i vekt!

Ettersom det har vært så mange tråder her i det siste om folk som gir opp eller ikke har effekt av lavkarbo-kuren synes jeg det var på tide med et lite gledesutbrudd her! Så selv om dette ikke er et nytt tema her inne, håper jeg det plass til en fornøyd "kunde" til.

Og så er det morsomt å skrive innlegg for da får jeg se den fine tickeren min! Da tenker jeg ikke på grafikken, men tallet under :D

God helg!
Thomas

Alyssa sa for siden:

Her er alltid plass til fornøyde kunder! :D

Gratulerer så mye med supert resultat så langt, tenker det er herlig å ha funnet noe som funker! :ja: :heia:

lokkebiff sa for siden:

GRATULERER SÅ MASSE!!! :heia: :heia: :heia:

Jaaaa, ikke sant!?!??!

Flott-flott-flott!!! :cool:

Chunky sa for siden:

9 uker og passe småfornøyd :D

Ramah sa for siden:

HÆ? Har du gått ned 17 kg på 9 uker??? Det er jo i så fall helt fantastisk!

Chunky sa for siden:

Ja, det er egentlig helt utrolig. Nesten 2 kg pr uke, og da sto jeg bom stille en periode også. Men jeg gikk ned 5 kg den første uken, og noe av det var nok vann. Men i det store og hele sier det vel mest om kostholdet mitt FØR jeg startet :)

snutanuta sa for siden:

Åh så fantastisk bra!!!
Gratulerer så mye:D:D

Ramah sa for siden:

Utrolig bra Chunky! Du snakker om motivasjon for oss andre!

Takk til Lokkebiff også for super motivasjon! Jeg var inne på profilen din og så på bildene. Du snakker om resultat! Jeg er mektig imponert, og blir veldig motivert!

Chunky sa for siden:

Takker fra oss begge, jeg :)

Mindre stress har utrolig mye å si. Jeg har gått fra 3-5 til minimum 7 timer søvn per døgn, mer strukturert jobbing, og aktiv trening. Jeg har egentlig ikke spist veldig usunt før, bare alt for mye. Livet er herlig akkurat nå ;)

lokkebiff sa for siden:

Tusen hjertlig!! :klem:

Ramah sa for siden:

Hm, soving har jeg skjønt er en suksessfaktor, men lakenskrekk er vanskelig å bekjempe. Alle de beste programmene på tv går jo rundt kl 23...
Men jeg har erfart at mengder med vann gjør underverker. Etter et par stillestående uker har jeg sett at mengder med vann gjør underverker. Nå har jeg alltid en flaske eller mugge vann innenfor rekkevidde og bøtter nedpå.

Carisma sa for siden:

Derfor han man gått til innkjøp av digitaltv-boks med opptaksfunksjon... :lol:

Chunky sa for siden:

Alle vaner kan endres. Jeg innbillte meg i årevis at det var superlurt å jobbe etter kl 24, for da fikk jeg fred og ro. Nå ser jeg at jeg får gjort mye mer på dagtid når jeg er opplagt og utvilt, og er totalt sett mer produktiv.

PVR er en lur ting. Vi har intet mindre enn 4 stk i huset, til tross for at jeg bruker kanskje bare 2 timer i uka foran kopekassa. Men jeg har ikke sett et program live på det jeg kan huske :p

Fetpåmidten sa for siden:

Herlig!

Grattis!

Smil og vær glad, stress er den største partystopper'n av alle:D

Chunky sa for siden:

FPM! Trodde nesten du hadde forlatt oss :)

Og ettersom du mangler bosted, var jeg i ferd med å dra og lete etter dere under Vaterlandsbroen.

moea sa for siden:

:D såflink du er!! :D stå på videre, godt med et gledesinnlegg:D:D

Ramah sa for siden:

Takktakk!

Jeg nådde i dag mitt første delmål! I dag begynte tallet på vekta med 8 i stedet for 9! 89,5 viste vekta i dag!

Jeg hadde ikke ventet det denne uken, men de siste dagene har vekta gått relativt mye ned hver dag. Det er under en uke siden jeg begynte denne tråden, og jeg har gått ned 2 kg etter det!

Jeg er ikke mindre fornøyd i dag enn når jeg startet denne tråden, for å si det sånn! :spent:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.