lokkebiff sa for siden:
Ikke?? :confused:
Bli operert i magen og få en aha-opplevelse sier jeg bare!!! :eek:
Det å nyse, hoste, le, fise, bommelibomme.... Det krever utrolig mye av magemusklaturen -helt sant!!! :cool:
lokkebiff sa for siden:
Ikke?? :confused:
Bli operert i magen og få en aha-opplevelse sier jeg bare!!! :eek:
Det å nyse, hoste, le, fise, bommelibomme.... Det krever utrolig mye av magemusklaturen -helt sant!!! :cool:
balloon sa for siden:
Jeg både nyser, ler, fiser og dri...., men jeg har mage som en bolledeig allikevel??? :confused: :D
lokkebiff sa for siden:
Meeen, der er liv inni der altså!!! :ja:
Jeg har ballong-mage etter operasjonen, men alikevel, jeg kjenner at der er noe som jobber iherdig der inne :D
caz sa for siden:
hehe huff, stakkars ;-)
Hadde en blindtarm som sprakk en gang og husker det var vondt lenge etterpå.. Men denne operasjonen var kanskje litt mer lystbetont ? Aner jeg ei som kan vise magen med stolthet til sommeren?
lokkebiff sa for siden:
Aldeles ikke :nei:
Brokk-operasjon er hverken lystbetont eller gir meg mage å blafre med :lol:
scartz sa for siden:
Så vi som har store mager.. tenk hvor stor den hadde vært om vi ikke brukte magemusklene så ofte :D
lokkebiff sa for siden:
Neste gang du vil slippe en fis, ta gooodt i og vit at "nå trimmer du faktisk" :lol:
scartz sa for siden:
Damn, jeg har sluttet å fise etter jeg begynte på ketolyse...
Fnutte sa for siden:
He he... dette tror jeg at jeg skal prøve ut på "gubben" neste gang jeg på lette på lufttrykket.
Jeg skal ta i og si: Å jeg må bare trimme magemusklene litt!! :lol:
lokkebiff sa for siden:
Nååå, en og annen liten promp kommer det da alltids :D
scartz sa for siden:
hmm... nei relativt lite! Kun de dagene jeg har vært litt naughty og unna meg noe som er LITT ulovlig.. (små mengder sukker/hvetemel, f.eks brun saus og kjøttkaker)
Mannfolket mitt sover mye bedre om nettene nå ja :p
lokkebiff sa for siden:
Hmm... Tro om disse Anthon Bergs venner har strammere magemuskler enn oss andre...? :lol:
scartz sa for siden:
haha kanskje det. Jeg får ikke luft i magen av det heller :p Men nå spiser jeg ca aldri en hel per kveld da.. (45g)
Carisma sa for siden:
Jepp, husker blindtarmoperasjon i 14-årsalderen (ca 2 mnd før de gikk over til kikkhullsoerasjon, takk, jeg har verdens lengste arr på magen...:cool:)
Det å reise seg var jo et h****** i ukesvis. Mamma skulle være snill og kom med tommy og tigern blader... ikks snillt gjort å få meg til å le! :D
Broren min sa en gang at "du har magemuskler, de er bare veldig godt polstra!" :rolleyes:
Camz sa for siden:
Litt off topic dette, men jeg signerer denne :D Akkurat som jeg skulle skrevet det om meg selv :p:p
caz sa for siden:
Ohhhh :eek: Jeg tenkte kanskje du var en av de lykkelige som tok siste finishen med å fjerne løs hud og sånn.. Sorry :o
snutanuta sa for siden:
Uff, ja det skjønner jeg ikke er noe særlig!
Håper du kommer deg raskt igjen:)
Alyssa sa for siden:
Jepp, jeg husker også blindtarmoperasjonen, var ikke særlig suksess å få latterkrampe etterpå nei :o
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.