Ville bare gi et lite tips!
I går var jeg på Ultra og fant Grevens Skogsbærcider (uten sukker) med bare 0,6 karber pr. 100 ml.
Det er jo et godt alternativ hvis man vil variere litt/supplere til vin....
:D
Har ikke smakt den enda, skal prøve i morgen. Gleder meg!! :full:
Har høye forventninger, og får kanskje gi tilbakemelding på søndag.... Kveld...
Ja, og hvis dere var så heldig å prøve Grevens Sommercider (uten sukker), var den bare HELT FANTASTISK :p
Gikk helt amok i butikkene på sensommeren, når produksjonen var stanset - og kjøpte meg et lite lager til festlige anledninger... ;)
Ja pærecider syntes jeg er kjempegodt :) Lavkarbo rusbrusen (vikingfjord) er også ok, men siden det ikke er noe sukker i det, gjør de meg litt tørre i kjeften.. Dyre er de også..
Sommercideren var en blanding av røde bær, tror jeg... Men, den var så ufattelig god og frisk - samtidig med god søtlig smak. Har fortsatt noen igjen, kan sjekke hvilke bær som ble brukt..
Men, må legge til at jeg ikke gikk på Ketolyse da, og den har et karbinnhold på ca. 2,5 pr. 100 ml. Det synes jeg kanskje er litt mye nå om dagen...:nei:
Derfor ble jeg ekstra glad når jeg fant skogsbærcideren... :spent:
Er det forresten noen som vet karboinnholdet på lavkarbo vikingfjorden? Jeg drikker som regel den og syns den smaker likt som smirnoff ice, men jeg har aldri klart å finne karbinnhold:confused::confused: Jeg bare drikker og håper det går bra :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.