< Tilbake til oversikten

Platå i 2 måneder?

Jenta sa for siden:

ja da er det straks 2 måneder siden jeg gikk ned noe i vekt. følger ketolysekuren og får i meg det jeg skal ha.. har forsøkt å variere litt, f.eks økt fettet minsket osten. men nei vekta står stille...

så hva nå? bør jeg enda vente på at platået kanskje går over?
eller bør jeg gå over på f.eks Fedon Lindberg sin kost? da den er bedre for kroppen på langsikt?

jeg trives med ketolysekuren og har ikke noe problem med å følge den... å den har funket, men det e jo så lenge siiiiden jeg har gått ned nå.. :(

Megvel sa for siden:

Hva med å prøve Atkins induksjon "By the book" (AIBTB) i en uke eller to? Du finner oppskrift på Atkins Induksjon inne på Atkinsforumet.
Eventuelt, hva med å poste et par dagsmenyer her så skal vi se?

newbe sa for siden:

I hear you! ;) jeg er i akkurat samme situasjon, var et sekund der jeg måtte sjekke at jeg ikke leste mitt eget innlegg... :D har nemlig klaget min nød her inne og mange har forbarmet seg over meg og gitt meg mange gode tips og råd. :dulte: takk takk!!

men spennende at du og går igjennom det samme, det er jo ganske frustrerende at man bare står å stuker, selv om man gjør jobben. Jeg har til og med gått litt opp. men prøver å slappe av har fortsatt trua på dette!

Jeg har gjort en avtale med meg selv om å gi det 3 uker til. Og på disse tre ukene (har to uker igjen) er jeg på "ketolyse vannvogna" :) Les: jeg spiser bare det jeg kan når jeg kan (ingen kunstig søtning, ingen nøtter eller noe ekstra) og jeg prøver a holde meg til akseptable porsjoner.. SELV om det er SÅÅÅ godt...

så trener jeg tre ganger i uka, pluss at jeg går langt hver dag til og fra jobb. hvis det fortsatt ikke har skjedd NOE etter tre uker har jeg stått stille i ca 3 mnd. og da må jeg seriøst vurdere å gi meg, å finne på noe annet. men jeg liker dette så godt, og slapper så av med denne livsstilen! så vil i hvertfall gi det en reall sjanse først!
hva tror du?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.