Hoff nu har æ mista all motivasjon min, føler ikke at æ klarer å holde mæ te kurn like bra som æ gjorde i begynnelsen. å på toppen av det hele har æ gått opp 3 kg, selv om det viser at æ e i ketose.
Å snart ska æ på 1 månders påske ferie og æ vet ikke kordan æ ska klare å holde mæ i ketose og fortsatt gå nedover.:( for som alle vet så kommer maaange fristelser når man e på ferie.
Så æ trenger alle tips og råd om kordan æ skal klare mæ i gjennom ferien.
Trenger sårt hjelp!:confused:
Ja samoern min går ut i pappa permisjon nu så han har 6 uker me pappa permisjon, å siden æ ikke har fått mæ jobb etter mamma permisjon. så har vi god id til å være med svigers i molde:)
Ser ikke helt problemet... :confused:
Molde er da en utmerked by å leve lavkarbo i, de har akkurat de samme butikkene der som du er vant til i Finnmark...
Det er ikke noe problem å gå ut og spise lavkarbo. Du ber om ekstra salat i stedet for ris/poteter og evt. saus i en egen skål.
Så får du heller la være å gå på de plassene de bare har "høykarbomat", det kan da ikke være så vanskelig??
Du sier jo selv at denne kuren er bare genial, da må du vel trives med den?? ;)
Du skal jo være hjemme, skjønner jeg, så da kan du være med på å bestemme menyen på det dere skal spise til hverdags = no problem.:)
Lykke til med å bo hos svigers i en mnd :D, har vært der selv med lite barn!
Hold deg unna Petrine's pizza! :sikle: Hehe..
Nei, seriøst, du finner jo mange steder der som serverer mat som er lett å tilpasse til ketolyse. Bare å be om ekstra grønnsaker i stedet for ris, pommes frites osv, som de andre sier her. Og jeg er helt sikker på at svigerforeldrene dine støtter deg og lager mat som er grei å spise for deg (hvis de vet at du er på kur da).
Ellers er det jo super natur der oppe, mange fine steder å gå på tur, så får du trimma litt og får god samvittighet!
Har litt hjemlengsel nå, merker jeg.... ;) Ha en riktig god tur og hils Molde!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.