< Tilbake til oversikten

Erfaring med bailine?

solsikke sa for siden:

Lurer på om det er nåken på forumet som har erfaring med bailine og ketolyse, eller bailine generelt???
Har de og peiling på priser???
Satt og leste litt og syns det virkar interessant...

Superleila sa for siden:

Bailine er utrolig dyrt.. For noen funker det, men ikke meg... Gikk heller opp.. Men søster'n min gikk ned ganske mye både i cm og kilo, etter mange timer vel å merke og hun var flink å gikk mye turer i tillegg. Det funker uansett ikke helt alene, man må bevege seg i tillegg og ikke dytte i seg masse snop. Beklager, jeg har ikke trua, syns det koster mer enn det smake. Og jeg forsøkte på litt mer enn 20 timer så det skulle jo virket..

LilleM0r sa for siden:

Tror det er en annen tråd her inn om samme tema. Der var det en del erfaringsutvekslin fra flere - prøv å finn den.
Også vet jeg at Kit har hatt gode erfaringer, spør henne:)

solsikke sa for siden:

Ok takk...prøvde å leite etter den for trudde og det skulle være ein, men har vell ikkje leita godt nok....
Ha ein fin dag<3

caz sa for siden:

Jeg har ikke sansen for det som trening, men som hjelp til å få igang blodsirkulasjon og stramme opp etter vektnedgang har det kanskje noe for seg.
Jeg har forsøkt shape massasje for flere år siden, og må si det hjalp mer enn bailine selv om det var smertefullt de første gangene..

solsikke sa for siden:

Ja eg tenke helst på å stramme opp litt...ein blir jo litt slapp i kropp og sjel etter ein del kilo på og av, dessverre...

Skøyerfjeset sa for siden:

Jeg har vært 3 ganger på dette nå. Dette er i tillegg til at jeg har begynt med lavkarbo.
Når det kommer til cm så har det funket utrolig på meg. Cm på magen har minsket med 3,5 alt:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.