< Tilbake til oversikten

God helg til dere!

Kanel sa for siden:

Ønsker dere alle en riktig god helg!
Her kom vinteren idag, snøen laver ned.
Tipper ungene blir å finne frem akebrett når de kommer hjem.
Selv skal jeg gå igang med middagen..kylling og chips er fredagsmat her i huset, og selfølgelig salat for dem som ønsker det.:)

Albertine sa for siden:

God helg til deg også, Kanel! Kos dere med snø og vinter!

Fedonisten sa for siden:

God helg! (koselig tråd-tiltak! :klem: til deg Kanel)

Summer sa for siden:

God helg! :)
Det har snødd litt her også i dag, men det har ikke lagt seg da.. :)
(har det blåst i natt og snødd litt i dag over hele landet eller? )

nalana sa for siden:

Ikke hos meg nei, her har det til og med vært lyst og oppholds. Litt vind var det da, akkurat nok til at jeg fikk vondt i ørene når jeg var ute og gikk. Har kjøpt pannebånd, så i morgen skal ikke hodet mitt fryse.

Summer sa for siden:

Hvertfall ikke ørene...;)

melene sa for siden:

God helg, og heldige dere med snø!!! Hvis det en sjelden gang er snø her når vi våkner, er standarfrasen til ungene: "Mamma, tror du snøen ligger til vi kommer hjem fra skolen denne gangen..?" :o Og svaret er et annet enn det de ønsker seg...

magdalena sa for siden:

God helg! sneen vår har smelta igjen..Trassig,det blir så lysere og koseligere med litt sne på bakken:)

nalana sa for siden:

Du antyder vel ikke at jeg burde bruke lue:eek:

Jeg bor tross alt på sørlandet, så det får være måte på. Panne båndet er veldig bredt da, bare topplokket som er fritt, og så er det i deilig fleece:D

smosje sa for siden:

Kylling og chips - - - det laget mamma alltid på fredagene da vi var små også!!! :ja:
Gledet meg alltid til "fredagsmiddagen". Takk for at du minnet meg på de gode stundene der!

Her har det ikke snedd et eneste fnugg enda (Groningen, Nederland). Men vind er det nok av. Jeg sykler til skolen hvar dag, og hver eneste morgen er det motvind! :mad: De kunne nå bygget alle boliger på den andre siden av sentrum syns nå jeg!
Jeg har på lue! Men de innfødte synes nok det er litt rart å begynne med det 'allerede' i november. Nå ja. Jeg er da litt rar jeg, men jeg har det godt og varmt inni der! :smile:

Helgen skal gå med til litt studier, men jeg skal også ned til byen i morgen og se selveste Sinter Klaas (St.Nikolas) komme med båten sin og gi peppernøtter til alle barna (inkludert meg! Hvis jeg beholder luen på så kommer jeg nok innunder den kategorien). Det gleder jeg meg til.
Og så skal jeg lage litt god middag. Kanskje jeg finner noen bra tips her på forumet!

God helg alle sammen, og nyt den første sneen dere som har fått den allerede!

Summer sa for siden:

Hei smosje, hva du studerer i Nederland da?
Spennende plass å bo?

smosje sa for siden:

Hei! Jeg går på et masterprogram i 'Euroculture'. Det handler om Europa - om vi har en felles kultur eller ikke, om vi holder på å få det eller om vi bare innbiller oss det. Eller kanskje vi ikke syns vi har det i det hele tatt? Og hvem er 'vi'? Og hva er Europa? Og så er det endel EU-stoff da. Jus og historie, språk og statsvitenskap, filosofi og kultur, alt i en salig blanding! Og det er kjempegøy og alt annet enn kjedelig, for det er jo så mye forskjellig å holde på med! Jeg trives fryktelig godt, bare synd at et semester er så alt for alt for kort!
Og så er det spesielt Nederland da. Pappa er herfra, så jeg dro hit også for å 'finne mine røtter', lære språket litt bedre, kanskje også føle meg som en nederlender når jeg drar herfra! Det begynner å sige inn, men jeg begynner også å forstå hva som gjør meg norsk ;)
Må si det var litt deilig å finne dette forumet, høre om Toro og Tine melk igjen! :)
Takk for interessen! Hva gjør du? Eller dere? :) Til vanlig? Eller i helgen? (jfr "god helg") :)

Albertine sa for siden:

Den forsvant her også gitt, men nå er det ny forsyning på gang.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.