< Tilbake til oversikten

Sukkerfritt- og Heistadprodukter

Erlinda sa for siden:

Hei.
Mange (+ meg :D ) lurer på hvor man får kjøpt de forskjellige produktene, da hadde det vel vært greit om vi hadde skrevet inn litt alle mann :) Dette er det jeg har funnet ut :

Ica super har : 3 varianter av sukkerfritt sjokoladen (mørk, vanlig og nøtte. I hylla står den lyse også på pris, men sjokoladen er ikke der, så det er ikke sikkert de har fått den ennå. Heistad gele og vaniljesaus. De skal også få inn syltetøyet. Bacongull fra maarud. (ikke alle butikkene har dette) Alle Ica super skal ha dette, for det er slik at de samme butikkene skal ha det samme sortimanget.

Coop mega : Heistad syltetøy.

Coop prix : Cloetta Mjølk choklad, utan tilsatt socker.

Jeg går litt i butikkene og ser over, men det er dette jeg har funnet ut fram til nå i allefall :) håper det er flere som kan komme med det de har funnet:)

Erlinda sa for siden:

Glemte dette:)

Ica super har også Confecta drikke. Denne finnes i forskjellige smaker: choco-caramel og choco-milk kjøpte jeg da. 2.95 karb pr 100 ml ferdig drikke. Disse er søtet med sucralose.

valleygirl sa for siden:

men ica ullevål, som er en STOR ica, tar ikke lenger inn heistad syltetøy.

bite_me sa for siden:

hei:D bare lurer på om jeg kan bestille ting fra lavkarbopikene.no? noen som vet?

safran sa for siden:

Dere som bruker Heistad syltetøy - hva i all verden bruker dere det til?

valleygirl sa for siden:

på rundstykkene jeg har funnet oppskrift på her inne! :) En kopp te og rundstykke med appelsinmarmelade. Nesten som i de onde, gamle dager. Bare at dette er sunt for meg!

Susanne sa for siden:

Hva er disse sukkerfrie sjokoladene søtet med? Smaker de ok?
Og dette bacongullet har jeg heller aldri smakt, er det godt? Er det ikke mye transfett i becongull? Eller er jeg helt på jordet?

Hadde vært godt å ha noe innimellom når man fyser på noe :)

Skautrollet sa for siden:

Baconsnacs fra Euroshopper er min favoritt. 0,2 g KH
Noen liker de fra Kims og Maarud også.

trudern sa for siden:

Hvem er det som fører Euroshoper igjen? Ica?

Ja tror det er Ica, men er ikke sikker...
Den er ikke så krydret som de andre, litt mere plain.

Susanne sa for siden:

Hvor ofte unner dere dere baconchips? En kveld i uka?

safran sa for siden:

Hm, fins det rundstykker vi kan spise som ikke smaker høgg, altså? Du har vel ikke en oppskrift å vise til? :)

Kitt sa for siden:

I teorien kan du spise det oftere. Men det inneholder mye salt som jo binder vann i kroppen som jo ser ut som vektoppgang.....
Er kjempegodt med rømmedipp, da!:sikle:

Hvor får du denne redslen for transfett fra? Skal ikke være det i norske varer!

Jeg har spist det et par-tre ganger til nå, en stor neve så er jeg fornøyd. (posen kommer til å vare fram til jul:o) Jeg har ikke merket noe til ubehag ved det, salt binder vann :D

valleygirl sa for siden:

Jeg bruker denne forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23757
men bruker litt mindre soyaprotein. De smaker vel egentlig bare kruskakli :), men det får stå sin prøve. Smaker i det minste ikke egg eller soyaprotein!

sirimor sa for siden:

Akkurat....da er det fare for at jeg ikke finner Heistad syltetøy noe mer...søren og.
Jeg bruker det ikke så ofte, men til vafler er det veldig godt da, og har hatt litt dilla for tiden.
Jeg har alltid fått tak i det syltetøyet på Rema, men nå fant jeg det ikke noen steder. Skrekk!

Carisma sa for siden:

Samme her, min lokale rema har det ikke (de hadde 2 varianter), og rema'n på torshov hadde den i de 6 åra jeg bodde der, sist jeg var innom var det ingenting der heller :nei:

Erlinda sa for siden:

Når du sier STOR ica så er det vel ica maxi kanskje?
Det skal være slik at alle ica super skal ha samme varene, likedan skal alle ica maxi ha de samme varene. Sambo kjører varer for ica så han sier dette titt og ofte, for jeg snakker om at de kanskje skulle ha tatt inn forskjellige varer, men det er ikke så enkelt. Det er ikke de forskjellige butikkene som bestemmer hva de skal ta inn, det er vel noe hovedboss der da. Får butikkene mange nok henvendelser på at de skulle ha tatt inn slike varer som vi trenger, så kanskje vi hadde fått det til også:)
Så begynn å spørr på alle butikkene om slike varer som selges på lavkarbopikene.no + flere varer som vi trenger selvfølgelig:) Mas i vei.

Carisma sa for siden:

Ica ullevåll er Ica Supermarked.

safran sa for siden:

Takk! Men jeg vet ikke om jeg kan bruke den, for jeg skal liksom ligge unna melkeprodukter. :mumle:

mizzzzy sa for siden:

rundstykkene med syltetøy ser jo kjempegode ut!

Wilma sa for siden:

I Charlottenberg i Sverige, på det kjøpesenteret der, har de masse sukkerfritt godt! Cavaliersjokolade, vår elskede Anton, bllige Diettorelle- pastiller og masse, masse mer. Yummi, yummi!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.