< Tilbake til oversikten

Hjemmeside?

Hjørdis sa for siden:

Vurderer å lage meg egen hjemmeside og lurer på hva slags program jeg skal bruke. Noen som har gode tips?
Og så lurer jeg jo også på om det er mange her inne som har egen hjemmeside?
Legge link her kanskje?:spent:

bluVelvet sa for siden:

Hei!
Jeg har både hjemmeside og en aldri så liten nettbutikk (www.deadlygoldfish.com/) men så jobber jo jeg med web-programmering også da :p.

Hvis du ikke er særlig bevandret i HTML og dens fortreffeligheter så anbefaler jeg deg å starte en blogg. Jeg tror Blogspot er bra og enkel å sette opp og bruke: www.blogger.com/start men har ikke brukt det selv.

Lykke til :D

valleygirl sa for siden:

Dersom du skal lage en reell hjemmeside, så bør du først kontakte et nettleverandør for å få opprettet domene og webhotell. De vil kunne tilby ulike publiseringssystemer som kan brukes av middels datakyndige til å produsere innholdet på en hjemmeside. Å programmere helt fra bunnen av krever jo et helt annet nivå og programvare, men det var kanskje ikke det du tenkte på. Men blogg, som foreslås her, er et fint sted å begynne dersom det ikke dreier seg om firmavirksomhet o.l.

Hjørdis sa for siden:

Takk for svar:klem:

Håper flere linker til egen hjemmeside her:ja:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.