< Tilbake til oversikten

Er det noe sted man kan se menyer?

mette_moj sa for siden:

man kan se forslag til "menyer"? spesifikt hva man skal spise til frokost, lunsj, middag og kvelds? evt. har dere noen tips?
har tenkt å prøve det her, har prøvd å satt meg litt inn i det men;) noen tips og råd kanskje??
hvor mye skal man ha i seg av de forskjellige næringsstoffene?
mvh mette

Carisma sa for siden:

De fleste bøkene (Ketolyse, Fedons metode, naturlig slank osv) hAr forslag til 14-dagers menyer. Det er forskjell på filosofiene, så det er vanskelig å gi råd på generellt grunnlag.

mette_moj sa for siden:

men jeg finner ikke noe om hvor mye fett og sånn man kan spise.. er det noen "regler" på det? kanskje dere har noen linker å sånn?? :D
eller mååå man ha en sånn bok for å få det til??

Kitt sa for siden:

Kan jo ikke råde deg når du ikke aner hvilken retning du vil følge!:confused:

Les her på forum, lån båkene på biblioteket, kjøp dem i bokhandel eller på nett........

Skal du slanke deg eller spise lavkarbo for helsas skyld, hvor mye skal du eventulet gå ned og hva har du prøvd før.........

Finner du ut litt mer om hva du vil, er det sååå mye lettere for oss å komme med gode råd og oppskrifter etc!:ja:

mette_moj sa for siden:

å. sånn nå:p
jeg skal ned hvertfall 20 kilo.. tar det i første omgang.. har bestilt en ketolyse bok nå, men vet ikke forskjellen på dette her:confused: men det blir vel ketolyse og/eller atkinson...
har ikke prøvd så mye før egentlig.. bare sånn hobbyslanking:p men leser mange som har gått ned myyye, å håper jeg kan fortelle min solskinshistorie om et år også:D
men jeg er veldig innstilt på å ta av kiloene nå hvertfall..

Kitt sa for siden:

Her kan du lese litt om Atkins
Ketolyse kan du lese om her og her er litt om Skaldeman

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.