man kan se forslag til "menyer"? spesifikt hva man skal spise til frokost, lunsj, middag og kvelds? evt. har dere noen tips?
har tenkt å prøve det her, har prøvd å satt meg litt inn i det men;) noen tips og råd kanskje??
hvor mye skal man ha i seg av de forskjellige næringsstoffene?
mvh mette
De fleste bøkene (Ketolyse, Fedons metode, naturlig slank osv) hAr forslag til 14-dagers menyer. Det er forskjell på filosofiene, så det er vanskelig å gi råd på generellt grunnlag.
men jeg finner ikke noe om hvor mye fett og sånn man kan spise.. er det noen "regler" på det? kanskje dere har noen linker å sånn?? :D
eller mååå man ha en sånn bok for å få det til??
å. sånn nå:p
jeg skal ned hvertfall 20 kilo.. tar det i første omgang.. har bestilt en ketolyse bok nå, men vet ikke forskjellen på dette her:confused: men det blir vel ketolyse og/eller atkinson...
har ikke prøvd så mye før egentlig.. bare sånn hobbyslanking:p men leser mange som har gått ned myyye, å håper jeg kan fortelle min solskinshistorie om et år også:D
men jeg er veldig innstilt på å ta av kiloene nå hvertfall..
Her kan du lese litt om Atkins Ketolyse kan du lese om her og her er litt om Skaldeman
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.