< Tilbake til oversikten

Feirer dere delmål?

vossajinto sa for siden:

Heisann allesammen.. Nå har eg 0,7 kg til mitt 2dre dele mål.. Ned 10kg! (det første var å komme under 100kg.)

Og mens vekta torturerer meg med å gå opp 200g og ned 300g fra dag til dag. Så tenkte eg litt på hva eg skulle feire delemålet mitt med.. Så det eg spørr om er: Hvordan feirer du dele målene dine?

Carisma sa for siden:

Jeg har ikke nådd noen av delmålene mine enda, men håper å nå det første innen jeg skal på ferie før påske... I såfall feirer jeg det med, ja nettopp, en ferie :D Hvis jeg ikke når det får jeg unasett en ferie nesten 8 kg letter enn sist jeg var i egypt.. :)

screwball sa for siden:

Feiret delmålene mine i det små jeg. Men ene delmålet ble feiret med et nytt par jeans.

sirimor sa for siden:

Da jeg nådde delmålet 62,50 kg. i november 08, kom jeg ikke på noe å feire det med, annet enn å stadig gå på vekta for å det bekrefta at jeg virkelig var der. Det var nok feiring for meg., koste meg lenge med det.

Når /om jeg når mitt endelig mål, da skal jeg gi meg selv en ny olabukse;)
Det tar nok sin tid før jeg er der, det er bare 2 kilo det er snakk om, men jeg har ikke hastverk. Dessuten er økonomien skrall, så jeg kan uansett ikke feire meg selv riktig ennå, om målet plutselig skulle dukke opp.

Bambolona sa for siden:

Når jeg når mitt første delmål skal jeg kjøpe meg en parfyme jeg har hattt lyst på kjempelenge... :o

Carisma sa for siden:

Jeg må si jeg er minst like imponert over at dere klarer å bruke shopping som belønning, som det at dere når målene deres... :w00t:
Shopping er en livsnødvendighet.... Hva skal man ellers trøste seg med? :lol:

valleygirl sa for siden:

Litt belønning, litt nødvendighet: måtte nesten ha meg to nye bukser når de jeg hadde falt av meg!:D

Jabba sa for siden:

Jeg hadde planlagt å fikse håret - ta noe striper eller greier som jeg vanligvis ikke tar meg råd til - men når delmålet var nådd var regningsbunka for stor....
Skikkelig trist spør du meg.....

Skautrollet sa for siden:

Godt sagt Carisma! En likesinnet! :roert:

Belønner meg selv litt hver uke, noen pene blomster, et nytt skjerf, ekstra trimtur...

Camz sa for siden:

Hehe, elsket denne, belønner du deg selv med en xtra trimtur?:p:p

skulle ønske jeg hadde sett en trimtur som en belønning :D

valleygirl sa for siden:

hadde sett for meg at jeg skulle feire "halveis til målet" med endermologie behandling, men det er dyrt da! Vi får se om et par kilos tid!

Jepp Camz, jeg elsker å trene! Med den rette musikken og det rette tempoet oppleves det nesten som en rus. Men kan dessverre ikke så mye som jeg ønsker:)

Carisma sa for siden:

Jeg har funnet ut at noen runder på et større handlesenter er jo MYE gåing, så det er en trimtur MED shopping! :D

Trening med mening Carisma ;)

Slitsomt for armene, men det hjelper å tøye ut!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.