Heisann allesammen.. Nå har eg 0,7 kg til mitt 2dre dele mål.. Ned 10kg! (det første var å komme under 100kg.)
Og mens vekta torturerer meg med å gå opp 200g og ned 300g fra dag til dag. Så tenkte eg litt på hva eg skulle feire delemålet mitt med.. Så det eg spørr om er: Hvordan feirer du dele målene dine?
Jeg har ikke nådd noen av delmålene mine enda, men håper å nå det første innen jeg skal på ferie før påske... I såfall feirer jeg det med, ja nettopp, en ferie :D Hvis jeg ikke når det får jeg unasett en ferie nesten 8 kg letter enn sist jeg var i egypt.. :)
Da jeg nådde delmålet 62,50 kg. i november 08, kom jeg ikke på noe å feire det med, annet enn å stadig gå på vekta for å det bekrefta at jeg virkelig var der. Det var nok feiring for meg., koste meg lenge med det.
Når /om jeg når mitt endelig mål, da skal jeg gi meg selv en ny olabukse;)
Det tar nok sin tid før jeg er der, det er bare 2 kilo det er snakk om, men jeg har ikke hastverk. Dessuten er økonomien skrall, så jeg kan uansett ikke feire meg selv riktig ennå, om målet plutselig skulle dukke opp.
Jeg må si jeg er minst like imponert over at dere klarer å bruke shopping som belønning, som det at dere når målene deres... :w00t:
Shopping er en livsnødvendighet.... Hva skal man ellers trøste seg med? :lol:
Jeg hadde planlagt å fikse håret - ta noe striper eller greier som jeg vanligvis ikke tar meg råd til - men når delmålet var nådd var regningsbunka for stor....
Skikkelig trist spør du meg.....
Jepp Camz, jeg elsker å trene! Med den rette musikken og det rette tempoet oppleves det nesten som en rus. Men kan dessverre ikke så mye som jeg ønsker:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.