I morgen går jeg på igjen, og skal ta de siste kiloene i en to-måneders-runde (tror jeg det blir da,- kanskje tre). Jeg skal få vekk 6-7 kilo med ketolyse og masse energi!!! :D
Når jeg har gjort dette, kan jeg endelig møte en sommer i fri utfoldelse og ikke legge hemninger og endringer for meg selv. Og slike skal de følgende somre også oppleves.
Det kjennes som et sabla godt mål! :heia::heia::heia:
Lykke til pocahontas, tror det er veldig riktig å ta vektnedgangen i posjoner slik at hodet, huden og hele systemet lettere kan forstå hva som skjer.
Fornuftig mål:)
For en flott plan. Det er akkurat det samme som jeg har bestemt meg for! Starter i dag og skal avslutte rundt 30. april, 6-8 kilo lettere og en sommer i vente!!!!
Jippi!! Stå på! Mitt mål er også en DEILIG sommer uten hemninger hvor jeg kan få brukt alle de nydelige klærne jeg har i skapet som har blitt kjøpt da jeg "var sikker på å klare å få av kiloene"! :eek:
De henger der ennå, med lappen på, klare til bruk! Så det er bare å stå på!! Sommeren 2009 skal bli DEILIG!!
Ja, hvar er det med det?! Hvorfor i alle dager legger man på seg ved å spise "normalt"?! Kan ikke spise pasta eller normalt brød uten å legge på meg, selv om det er sommer og jeg sykler over alt hver dag og svømmer! Grrr... Det lurer jeg litt på, om det er realistisk å tenke at man kan noen sinne gå tilbake til "normalt" kosthold? Er som at fettkjertlene hiiiger etter å fylles igjen etter å ha vært overvektig. :confused:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.