< Tilbake til oversikten

Da satser jeg på min siste ketoserunde fra i morgen

Pocahontas sa for siden:

Hei alle sammen! ;)

I morgen går jeg på igjen, og skal ta de siste kiloene i en to-måneders-runde (tror jeg det blir da,- kanskje tre). Jeg skal få vekk 6-7 kilo med ketolyse og masse energi!!! :D

Når jeg har gjort dette, kan jeg endelig møte en sommer i fri utfoldelse og ikke legge hemninger og endringer for meg selv. Og slike skal de følgende somre også oppleves.

Det kjennes som et sabla godt mål! :heia::heia::heia:

...jeg ville bare si det....

Lykke til til alle sammen!

Marianne aka Pocahontas

benam sa for siden:

Å for et flott mål! Masse lykke til!!!

Linn H sa for siden:

Lykke til :heia:

Skautrollet sa for siden:

Lykke til pocahontas, tror det er veldig riktig å ta vektnedgangen i posjoner slik at hodet, huden og hele systemet lettere kan forstå hva som skjer.
Fornuftig mål:)

Tulla 81 sa for siden:

For en flott plan. Det er akkurat det samme som jeg har bestemt meg for! Starter i dag og skal avslutte rundt 30. april, 6-8 kilo lettere og en sommer i vente!!!!

LYKKE TIL!!

God søndag alle sammen!

Damita sa for siden:

Lykke til :heia::heia::heia:

traller videre :D:D:D hiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaa

Finally sa for siden:

Jippi!! Stå på! Mitt mål er også en DEILIG sommer uten hemninger hvor jeg kan få brukt alle de nydelige klærne jeg har i skapet som har blitt kjøpt da jeg "var sikker på å klare å få av kiloene"! :eek:
De henger der ennå, med lappen på, klare til bruk! Så det er bare å stå på!! Sommeren 2009 skal bli DEILIG!!

Lykke til, gleder meg til å følge deg mot målet!

:D Linda

Pocahontas sa for siden:

Hei alle hyggelige sammen! :p

Takk for lykkeønskninger og mange av dem kommer herved HER rett tilbake til dere!

Fint å dele...

Pocahontas :)

Damita sa for siden:

Danser innom [ATTACH]5815[/ATTACH] med en :klem:

Ha en vidunderlig dag :D:D:D hiiiiiiiiiiihaaaaaaaa

smil! sa for siden:

lykke til!!

sakko sa for siden:

Lykke til:)

Som inspirasjon vil jeg fortelle at jeg startet på lavkarbo/ketolyse 2.januar med en vekt på 122,5 kg:( På lørdag veide jeg 108 kg:D

Er kjempefornøyd med hvor godt dette fungerer!

Tulla 81 sa for siden:

Wow... IMPONERT!!! 14,5 kilo på så kort tid! Det står det respekt av!

sakko sa for siden:

:D er fornøyd med det... Jeg har en kropp som "raser" ned i vekt uten karbohydrater...:)
Men blir også like raskt "stor" med karbohydrater:mad:

Smiline sa for siden:

Masse lykke til :D

Ja, hvar er det med det?! Hvorfor i alle dager legger man på seg ved å spise "normalt"?! Kan ikke spise pasta eller normalt brød uten å legge på meg, selv om det er sommer og jeg sykler over alt hver dag og svømmer! Grrr... Det lurer jeg litt på, om det er realistisk å tenke at man kan noen sinne gå tilbake til "normalt" kosthold? Er som at fettkjertlene hiiiger etter å fylles igjen etter å ha vært overvektig. :confused:

Bayone sa for siden:

Lykke til på veien nedover.

Jeg starter også opp igjen i dag :ja: Denne gangen skal jeg greie å holde meg der også!

Damita sa for siden:

Hiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaa [ATTACH]5881[/ATTACH]

Ramler innom med en tirsdags:klem: Ha en superduper herlig dag.. :D:D:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.