Nå er 4 uker tilbakelagt på ketolyse. Det jeg var mest spent på var hvordan jeg ville takle et nei takk til brød, poteter, ris etc. Er det noe som har vært enkelt er det jammen det! Det er lenge siden jeg har følt meg så "vel" i magen. Har ikke hatt noen problemer med hverken søthunger, hodepine eller annet. Vekten har flyttet seg 3 kilo, noe jeg syns er litt skuffende.:confused: Jeg har holdt meg til dietten hele veien, bortsett fra en kveld det muligens ble noen karbohydrater for mye.
Har langt i fra gitt opp, men skulle nok ønske en litt raskere fart! Kunne jeg ligge på snitt på en kilo i uken så hadde jeg vært fornøyd. Utfra hva jeg leser her ser det ut til at det går veldig opp og ned for flere......
Trener flere dager i uken, så aktivitetsnivået er i grunnen ganske bra.
Utfordringen er å spise nok fett, men jeg er blitt ganske god nå :p
Det positive er at jeg har møtt et par bekjente som har gitt meg litt motivasjon. En dame jeg traff forleden kunne fortelle at hun hadde gått ned 30 kilo på 11 mnd. Når jeg spurte hun hva hun hadde gjort var det mye fettspising :cool: Ja hun hadde gått på ketolysediett. Men hvorfor er det noen som klarer å ta av så mye når en selv føler at man gjør alt riktig men det går i musefart? 30 kilo på 11 mnd er 1,6 kilo I SNITT det!
Du har en helt flott vektnedgang! Gratulerer med det!
Men du synes at hun som har gått ned 30 kilo på 11 mnd. har tatt av mye.
Du har regnet feil ser du!
30 kilo dividert på 44(11mnd=4 uker ca.) = 680gram pr.uke.
Du ligger så langt på minus 750gr.pr. uke. Altså større vektnedgang pr.uke enn henne.
Jeg har gått ned ca 600 gram i uka, 5 kg på 8 uker. Syns til å begynne med at det virker lite, fordi det har gått opp og ned og opp og ned. Men i det store og hele går det ned, og da er jeg fornøyd. :)
HA HA...... herreguuud det gikk visst litt for kjept i svingene her på morrakvisten. Takk for oppklaringen! hehehe og for oppmuntrende svar!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.