Jeg er ny på forum, men har syslet med problemstillinger rundt lavkarbo-kosthold i noen år - har også levd på lavkargo med stor suksess. Jeg har ikke behov for å være anonym, så jeg tenkte jeg kunne dele artiklene jeg har skrevet med dere. Feil er kanskje å finne, men legg merke til at mange er skrevet så tidlig som 2006.
Og jenter/menn her inne, takk for detaljråd dere har gitt meg da jeg bestemte meg for å ta ketolysekuren. Jeg har også lest alt på forum, og er mye, mye klokere nå enn for 3 uker siden - og 2 kg lettere, for en nydelig bivirkning :)
Søren, jeg skrev masse, men det ble borte. Grr.
Jeg ble sittende å lese her inne i natt igjen, og det slo meg (igjen) hvor konstruktive og hjelpsomme dere er. Ingen nører opp om dårlig samvittighet, men hjelper heller til å se fremover og fokusere på å gjøre ting riktig - i tillegg er dere utrolig tålmodige med oss som spør om det samme igjen og igjen - ting som står bakover i trådene om man bare leter litt (føler meg litt skyldig her) :)
Dere sitter inne med utrolig mye kunnskap som dere deler - jeg håper at jeg også på sikt kan gi noe tilbake til dette forumet, slik at det kan opprettholde sin gode kvalitet. Jeg er fortsatt smertefri og vekten går nedover. Takk til dere alle.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.