Hei, jeg er ny her.
Jeg har selv gått på ketogen diett i to omganger, ved hjelp av 4M-klinikken. det er en veldig effektiv diett. Men jeg har sklidd ut, og er nå tilbake med søthunger osv. Det å gjøre lavkarbostilen om til en "livsstil" er jammen lettere sagt enn gjort. Men man må jo bare prøve. det verste er desserter og "kaffe og kaker" som man alltid får hjemme hos folk.
Jeg har også gått hos 4M-klinikken... Ketogen diett er det samme som ketolyse...
Hvor mye har du gått ned?
Jeg har mistet 12 kilo, men har 6-8 kilo igjen... Føler at de siste er vanskelig. Har liksom ofret mye lenge og begynner å bli lei!!!
Lag Myas Cookies eller Fedons mandelkjeks (Bytt ut fruktose med sukralose eller splenda) og ta med deg på besøk. Ellers er det faktisk ikke noe problem å si "nei takk" - det blir en vane det også ;).
Hei, Tulla 81, Flott at du gikk ned 12 kilo!! Jeg gikk også ned ca. 12 kg. Det går tregere etter hvert. Dumt! Ja, man blir så lei av det. Hold ut!
Det tok veldig imot for meg å begynne på en 3. omgang, og har begynt på denne 3. omgangen flere ganger, og ikke klart det, men nå SKAL jeg. For jeg kom aldri helt i mål nemlig. Hold ut!! De er flinke der på 4M. Lykke til!
Ketogen diett kan også være en av de andre diettene - eller? Ketogen diett henspeiler vel bare på at man går på en diett hvor man er i ketose?
Lykke til!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.