Går det an å si det? Har gått snart 2 uker på ketolyse, og har vært i ketose siden dag 2. Trener bra og syns jeg har mer energi i hverdagen. Men vekta har ikke beveget seg særlig, bare ned en halv kilo. Velger allikevel å tro at det forsvinner mer av meg snart, og tar med meg de andre positive virkningene og koser meg glugg ihjel med god mat.
Spiller også inn hvor mye du skal ned, og kanskje er det noe i kosten din som gjør at det holder igjen på vekta.
Men fortsett sånn som du har gjort, du er kjempeflink :)
Takk for positive svar. Skal ned 15 kg i første omgang, og deretter er det mulig jeg tar 5 til. Tenkte å vente med å sjekke ut om det er noe som holder igjen vekttapet til det har gått en uke eller to, kjenner på kroppen at det er mye somskjer. Går dessuten på kreftmedisiner som i utgangspunktet gjorde at jeg la på meg, og da er det nok vanskeligere å gå ned. Er forresten 183 cm. og veier 97,4 kg. Sliter litt med å legge inn de skjønne tellerne dere har... Dataidiot!
Sier meg enig med Gerd, og ønsker masse lykke til videre. Dette kommer til å gå kjempebra!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.