Impulsiw sa for siden:
Synes det er sååååå vanskelig å finne på middager hver dag..Kan du fortelle hva du skal ha til middag??
:D
Impulsiw sa for siden:
Synes det er sååååå vanskelig å finne på middager hver dag..Kan du fortelle hva du skal ha til middag??
:D
Carisma sa for siden:
Her finnes det mange tips :) forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2492
Carisma sa for siden:
Forøvrig skal jeg ha kässlerskinke med brokkoli og bernaisse. I går haddde jeg løvbiff med coleslaw.
Syns middagen går veldig greit, har så mye ideer om dagen at det blir for mye for en uka :) Lunsjen er det verre med.... spesielt begynner jeg å bli d****lei å forberede den på kvelden... :(
karmøybuå sa for siden:
Eg veit ikkje ka eg skal ha te middag i dag. men eg har hørrt det e bra å eta fisk jaffal 2 gonger i vekå! Laks og torsk e veldigt godt:) men vist du ikkje like fisk wokk:P
thedealergirl19 sa for siden:
Eg ska spisa ...Varm suppe(grønnsaksuppe) med deillig frokost brød og salat til.. så jah å til desert skal jeg ha IS :D du da :P?
Fnutte sa for siden:
Jeg skal prøve meg på noen forskjellige typer kjøttboller (alt fra milde til ungene, middels til meg og supersterke til gubben). Jeg skal ha en god salat ved siden av og rømmedressing :sikle: og gubben og ungene får i tillegg potetmos.
Impulsiw sa for siden:
Kjøttboller hørtes godt ut..:sikle:coleslaw? Har lest det før...men husker ikke hva det er :D
Impulsiw sa for siden:
Takk for nyttig link.. er sulten jeg nå :D
Nannah sa for siden:
Seibiff...stekes og legges i form...bland sammen rømme,stekt løk, litt rosiner, og karry og hell blandingen over fisken. Gratiner i varm ovn i 10-15 min.
Server med brockoli og evnt potet:)
Impulsiw sa for siden:
Tror jeg må stupe ned i fryseren jeg nå :DCarisma sa for siden:
Her er min lett modifiserte oppskrift forum.lavkarbo.no/showthread.php?p=654236&highlight=coleslaw#post654236
Tone-G sa for siden:
Jeg spiser pizza uten bunn idag:sikle:
Coleslaw er noe av det beste som finnes :sikle: Både til stekt kjøtt og fisk:ja:
Carisma sa for siden:
Og fett og godt, og så lenge man bruker spisskål ikke særlig karborikt heller :)
Og litt morsomt at min bror som aldri har vært glad i grønnsaker velger det framfor potetsalat hvis jeg lager det til grilling :D
Tone-G sa for siden:
Sant det:)
Det er jo hodekål man helst skal bruke, men i spisskål er det vel nesten ikke karber:)
Tone-G sa for siden:
:sikle: Coleslaw og grillribbe :sikle:
Tror jeg måååå lage det en dag :ja:
froken sa for siden:
I dag blir det Blomkålmos gratinert med steikt kjøttdeig,løk,bokstomater og krydder, fløte skvett i illfastfor med ost på toppen. mmm... kjempe godt:D
Fnutte sa for siden:
Ble litt inspirert av den coleslaw'en jeg og lurer på om jeg skal teste det til kjøttbollene...... inspirerende tråd dette asså :D
scartz sa for siden:
kyllingfilet, bernaisesaus, gresk salat og potetmos av røde linser med hvitløk :)
Impulsiw sa for siden:
Da ble det ovstekte kyllingklubbor og euroshopper brokkoli og blomkåkgrateng spritet opp med litt fløte og ost :sikle:Godt man har sånne tråder! :geip:
Skippy sa for siden:
Og i morgen stor burger/pannebiff med fløtestuet sjampinjong. Lørdag ovnsbakt laks og jukseris. Søndag svinebiff med wokgrønnsaker.
Bee sa for siden:
I dag lagde jeg fleskepannekake, og hadde blåbær til, men det smakte i grunnen bare ovnsstekt omelett. :rolleyes:
aldrimerjollycola sa for siden:
jeg jobber i kveld, og har nettopp spist matpakka mi som jeg varmer opp i mikron, og i dag spiste jeg "pasta" squash i strimler (tagiatelle) med brokkoli og kjøttdeigerstattning (quorn - laga av sopp) litt fløte, et par ss tomatsaus (laga av moste tomater på box) en liten charlottløk og spinat! ogen solid skvett med en balsamicoeddik av god kvalitet!
atcins sjokolade bar til dessert....ligger å roper på meg fra veska mi nå...
kommer snart, sjokoladen min
supha sa for siden:
Jeg har laget sprøstekt and med gratinert blomkålmos og salat:)
Impulsiw sa for siden:
:lol: Grete Roede haddde dåna hadde hun sett disse middagene :lol:Fnutte sa for siden:
He he.... og hun er nok ikke den eneste heller..... vi lever jo i en verden full av fettfobier :lol:
Impulsiw sa for siden:
Det er jammen sant!! fettfobi :lol:Carisma sa for siden:
I morgen blir det raclette, og lørdag eller søndag blir det lammeskanker med grønnsaker i rømertopf. :)
scartz sa for siden:
åhr, raclette.. :sikle:
Men.. raclette, spises ikke det med chips? Eller? Hvordan er raclette nå igjen? :p
Impulsiw sa for siden:
Aner ikke hva det er noe av deg jeg..:rodme: høres ut som noe fra en eksotisk restaruant :DCarisma sa for siden:
Jeg har aldri spist det med chips?
Har sett flere varianter her inne, men vi pleier å bare ta skinke, baconbiter, ost, løk osv og varme i de små skålene, og så smelte ost på toppen. Evt steke kjøttbiter, pølsebiter, gr.saker og tomatskiver på plata på toppen.
Impulsiw sa for siden:
Det hørtes digg ut :sikle:scartz sa for siden:
hmm ja jeg googla det og det virket som at det er eeevig mange varianter. Venninna mi steiker kjøttdeig i tacokrydder, så hakket vi opp ønsket grønnsaker.. Osten smeltes på "raclette apparatet" og chipsen ble varmet på toppen..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.