Da har jeg bestemt meg... Etter denne uka med litt sånn halvåtte opplegg på ketolyse hopper jeg av selve ketolyseopplegget og satser på sunn ren mat med fokus på lavkarbo...type opplegg slik denne uka har vært. Det funker mye bedre for meg på alle mulige måter, både energi messig, humør osv... Har jo tatt av 1,4 kilo på en uke nå så er jo superhappy av den grunn, enda jeg har spist litt brød, drukket melk, litt cola og litt sjokolade.
Kommer alikevel å henge her inne for motivasjon, tips og råd! Er supert å kunne ha dere som er garva lav karbere når man trenger litt hjelp på veien!
Det er nok fullt mulig å gå ned i vekt med småsprekker innimellom :) Nå ønsker jeg en pangstart og er veldig forsiktig med sprekker, men etterhvert vil jeg prøve meg fram hvor jeg kanskje unner meg diverse karbs i helga! Tror jeg bare må lære meg å tenke at karbs ikke er NORMAL kost, og ikke noe jeg unngår bare for å gå ned i vekt.. Karbs er kosemat, og kosemat får man bare på lørdagen! :D
Jeg vurderer sterkt å gjøre det samme..
Jeg syns ketolyse er kjempevanskelig..!
Men jeg veit ikke jeg...
Lykke til hvertfall:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.