< Tilbake til oversikten

Utslitt

Donna sa for siden:

Må bare skrive noen ord om hvordan eg har det. Litt usikker på hva eg forventer ut av det. Kanskje noen har opplev det samme og vet hva som skjer med kroppen min? For det første så er hukommelsen min på vei til et minimum. Husker så forferdelig dårlig at det er rett og slett skremmende. Men det var ikke det eg skulle skrive om. Eg føler meg helt utslitt. Tror det begynte før eg begynte på lavkarbo/ketolyse i oktober. Men er ikke sikker. Til å begynne med så spiste eg ikke på alle disse tilskuddene som man skal på ketolyse men det gjør eg nå. Glemmer litt innimellom riktignok. Men får nå i meg en del. Har nå vært til legen og tatt masse blodprøver for å finne ut hvorfor eg er helt utmattet. Eg valgte å ikke nevne ketolyse for legen av den grunn at eg gikk ut ifra at han kom til å være negativ(uten at eg har noe grunn til det) og at eg ikke orker noen diskusjon rundt det. Mulig det var dumt av meg? Men er det mulig at det er manglende karbohydrater som gjør at eg kjører meg selv helt i en grøft her? Det blir bare verre og verre. Full jobb og 2 barn og hus krever litt og nå klarer eg meg snart ikke gjennom hverdagen. Noen som vet noe?

Summer sa for siden:

Du kan jo forsøke å trappe opp littegranne noen dager og se hvordan det påvirker formen?

Har du vært til legen nå? Hvis ikke vil jeg anbefale deg å ta en tur til legen og få tatt noen blodprøver. Når jeg hadde underskudd på D-vitamin (og kalsium, men jeg tror det var D-vitaminet som var nøkkelen), så var jeg helt utmattet ...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.