Skulle så ønske at oppskriftan va sortert på ingredienser...:) D e et ganske stort forum, at virke ganske rotete ( ihvertfall for meg som e fersking her inne)..:o Åså blir d jo så mye pjatt mellom oppskriftan, så tar jo evigheter å finne fram..
Så hadde vært veldi kjekt å kunne lagre oppskrifter man finn, på sin egen profil, sånn at man bare gå inn dit å hente dem når man treng dem..:)
Kan du ikke kopiere de opskriftene du liker og så lagre de på din egen profil? Jeg har laget meg et lite oppskrifthefte, oppdelt i luns/frokost, middag, tilbehør til middag og kaker/desserter. Veldig kjekt :-)
På oppskriftsforumet er oppskriftene lagt inn etter tema, det er vel ikke det beste systemet i verden, men jeg synes det er greit å f.eks sitte og lete på middager når jeg vil ha noe annerledes.
Ellers kan du bruke søkeverktøyet (Tredje sist på den grønne linjen oppe til høyre) og søke på ingerdiensen du mener er i oppskriften.
Du kan også velge å abbonere på en tråd som inneholder en oppskrift du liker, den muligheten ligger under "trådverktøy".
Du kan også kopiere de oppskriftene du liker til egne mapper på PC'en din, altså lage deg en egen oppskriftsmappe. Det har jeg og den er flittig brukt.
Du vil også automatisk finne igjen alle innlegg du har svart på, så du kan jo kommentere de oppskriftstrådene du liker.
Skjønner ikke at du mener at det er mye pjatt mellom oppskriftene, de fleste oppskrifter er i det første innlegget, resten er stort sett kommentarer, spørsmål og forbedringer til oppskriften.
Husk å legge inn dine oppskrifter på rett sted hvis du finner noen oppskrifter du vil dele med oss her inne :)
I dag hadde jeg frisk koriander i vinduet som jeg ønsket å bruke. Da gikk jeg på søk - utvidetsøk -skrev "frisk koriander" -søkte i middagsoppskrifter, og vips fikk jeg alle middagsoppskriftene med frisk koriander!
Enig i at oppskriftene skulle vært lettere å finne fram i, men søkefunksjonen funker bra hvis jeg skal finne fram syns jeg.
Men dere... selv om det går an å finne frem på et vis så er det jo store rom for forbedringer her når det gjelder brukervennlighet... ellers hadde ikke spørsmålet dukket opp heller :)
Enig i at det kan bli litt mye prat i enkelte oppskriftstråder, men mener også at i enkelte tilfeller fører dette til mere prøving og feiling slik at den opprinnelige oppskriften blir omskrevet til det bedre.
Odde:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.