smil! sa for siden:
idag har jeg sendt mail til meny på jessheim og spurt om de og kan begynne ta de inn igjen. de hadde jo disse tidligere!!
om noen er intr kan jeg gi beskjed når jeg får svar fra butikken :)
smil! sa for siden:
idag har jeg sendt mail til meny på jessheim og spurt om de og kan begynne ta de inn igjen. de hadde jo disse tidligere!!
om noen er intr kan jeg gi beskjed når jeg får svar fra butikken :)
Kreta sa for siden:
Jeg er intr :)
Nesten kortere for meg å kjøre til Jessheim enn til Oslo sentrum.
Maimor sa for siden:
Jeg er interessert. Jeg var der og spurte etter dem tidligere i uken og da virket det ikke som om de hadde hatt dem noen gang. Si ifra hva svaret blir da!
Fnutte sa for siden:
Jeg er også interessert. Spiser mest rent kjøtt og spiser litt vanlige pølser i ny og ne, men hvis Ketolysepølser er innen rekkevidde vil jeg absolutt teste de ut. :D
smil! sa for siden:
fikk svar av butikksjefen istad, de hadde fått beskjed om at de ikke kunne leveres pga frakten.. men nå som oslo city hadde fått skulle hun sjekke det opp igjen i morra og gi meg tilbakemelding... så det er håp!!!
smil! sa for siden:
da har omsider meny jessheim fått tak i de som produserer ( bjerke ) og de kommer i butikk i løpet av uke 12 eller 13 men hun sender meg mail når de er på plass!! yohoo!!:)
Maimor sa for siden:
Så flott at du står på! I mellomtiden får vi spise pølser fra Coop OBS. Veldig gode pølser i 4 varianter (ost/bacon, bratwurst og et par til), med karbeinnhold fra 2,8 til 3,8! Bare et tips, men ikke kjøp alle altså, jeg vil ha noen jeg også!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.