< Tilbake til oversikten

Hva savner du IKKE i kostholdet ditt?

Carisma sa for siden:

Hvilke av de tingene du før trodde du "måtte" ha savner du minst nå, eller er bare glad for å bli kvitt?

Tenkte det kan være en interessant mottanke til tråden om hva man savner i kostholdet :)

For min egen del: Poteter ( i stort sett alle former) og lys pasta! Og i stor grad brød.

danish sa for siden:

Brus, planteoljer (til steking, huff), kneipbrød, alt som har med soya å gjøre, Grandiosa og "sunne" grønnsaker (brokkoli, spinat, blomkål o. l).

Bee sa for siden:

Pasta, brød og poteter.

Kula sa for siden:

Poteter, ris, pasta, Coca-Cola, appelsinjuice, melk og søtsaker/smågodt.

Supernova sa for siden:

Kokte poteter.. æsj, verste som finnes. Jeg savner ikke frukt, for jeg kan spise min favoritt i små doser uansett: jordbær :) Jeg savner ikke grønnsaker som lever under jorden. Savner ikke brød i noe stor grad heller.

trillian78 sa for siden:

Veldig overrasket over at jeg ikke savner ris, bulgur, brød, godteri, potetgull, poteter (nesten ikke hvertfall...)

JenJen sa for siden:

Brus med sukker, sukker generelt og (flytende) Bremykt eller Melange (som nå smaker harskt, fysj..).

Perdita sa for siden:

:rodme::rodme::rodme: Luften i magen...

benam sa for siden:

Denne siste tiltredes!! Jeg var ille plaga med luft før!
Savner kanskje av og til et eple, men det var alle eplene som var med på å lage all lufta:D:D

valleygirl sa for siden:

som så mange andre: poteter og ris til middag. Savnes ikke i det hele tatt. Pasta lengter jeg etter av og til, men det er ikke noen stor sak.

fjanni sa for siden:

poteter og ris.

Sirius sa for siden:

ris. smaker ingenting i mine øyne uansett, er bare fyll.

Skautrollet sa for siden:

Jeg trodde jeg skulle savne brød,- i alle varianter,- en skikkelig brødspiser var jeg! (Det var jo så sunt!)
Og så trodde jeg at jeg ville savne pepsi-max, (avhengig) men etter to ukers avholdenhet fant jeg ut at det smakte kjemikalier. Grøss :eek:

Veggpryd sa for siden:

Brød! Savner ikke brød i det hele tatt. Ikke mer tørt brød og vann. :p

Adriane sa for siden:

Poteter, ris, clementiner og mais.

Eilan sa for siden:

Oi! Savner ingenting nå, ikke poteter eller ris eller pasta, frukt, godis, ikke engang melkeprodukter, det var jeg sikker på at kom til å bli en bøyg, men savnet slapp så fort jeg vente meg av med det.

Linn H sa for siden:

Jeg savner ikke ris, poteter,pasta og brød.
Funker bra uten:D

Anne sa for siden:

Savner ikke poteter, ris, loff, frukt eller snop, selv om det av og til kommer flyktige lurevibber inn i hodet mitt om noe søtt:D

Everio sa for siden:

Poteter og ris, samt vanlig pasta savner jeg ikke :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.