< Tilbake til oversikten

Lenge leve staheten!

akita sa for siden:

Ser at det er noen som sliter med motivasjonen, men legger ut litt selvskryt jeg. hi hi...
Nå har jeg vært på ketolyse diett i snart 5 uker og idag har vært en skikkelig vanskelig dag....
Mannen fyller 30 år idag og jeg har bakt kaker stekt vafler og hadde vel egentlig planlagt en sprekk idag.
MEN etter å ha klart kakebaking uten en eneste smaksprøve kom vi til kaffeselskapet ikveld og jeg smakte ingenting. Er så stolt over meg selv for jeg elsker gode kaker...
Det hjalp godt på med diverse kommentarer fra familien om at resultatene var synlige:D.(trener ganske mye og har minsket en god del mer i cm enn kg)Har vel funnet ut at jeg har mer viljestyrke enn jeg trodde!!
Lykke til alle sammen. Dette skal vi klare!!

Gerd sa for siden:

:heia: for stahet og viljestyrke :D

Flinka!!!!

solsikke sa for siden:

Kjempebra!! Dette klarer du vettu...det er ofte slik at vi har mer vilje enn vi faktisk aner selv..;)
Lykke til videre:)
Klem

akita sa for siden:

takker og bukker. Slet virkelig med motivasjonen tidlig idag, da mannen kom hjem med kakerester idag, og jeg stod og siklet over de to små stykkene som var igjen, men neida. sier det igjen: Staheten lenge leve!!!

scartz sa for siden:

Du kan jo lage lavkarbo vafler :D Er gode oppskrifter her ute å går :)

Fungirl sa for siden:

:heia: Kjempebra :)

Jabba sa for siden:

Kjempebra!

totteline sa for siden:

du var kjempe flink:heia:

meksiko sa for siden:

veldig flink var du.;)

Metalpus. sa for siden:

WOW det står det respekt av..
Skal prøve å lære av deg... :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.